ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memories

Memories Niet meer actief

heb je ORS in huis ? dat kan je anders geven. huisartsen schrijven dat ook voor.

Hier dronk J. een keer 2 dagen niks toen ze 4 maanden was..de 2e dag savonds laat dronk ze eindelijk weer een beetje van dat ors.

ik zou vooral in de gaten houden of ie plast, en of hij niet suf is enz.
    in potje fruit zit natuurlijk ook vocht en 180cc is ook een aardige plons en dan vanavond ook nog 100..

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Blikjes frisdrank en chocola :p

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ff snelle reactie

Rums, ze moeten minstens twee plasluiers per dag hebben, en let indd op dat hij niet suf wordt en af en toe ook kan spelen.

@eten, wij hebben gegourmet :) visite is nu ff aan het roken hihi.

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    I love goulash :D

5. Memories

wij aten broodje hamburger haha lekker slecht.

kennis van mij is vorige week bevallen van een dochtertje : Puk.
    als ik dan zn foto zie denk ik AAAHGRRRR IK WIL OOK WEER..
    en op het andere moment denk ik ja maar wat als dit dat en zus enzo..

pff word depri van mezelf

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha zal ik een beetje naar je toesturen? :D:p

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ahhhh, knuffel meis! :(

8. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Idd vooral opletten dat hij twee platsluiers heeft en niet suf is. Als hij geen twee plasluiers heeft of heel suf wordt dan bellen. En ik zou idd ORS geven. En probeer anders goed limonade of appelsap te geven of iets anders wat hij lekker vind, vocht is nu even belangrijker dan verantwoord/gezond drinken dus ik zou alles proberen ;)
    Gekocht een babywalker van Woezel en pip, en hout speelding die je aan de box kan vastmaken van Woezel en pip, kleding, ander speelgoed (weet al niet eens wat allemaal..... Erg) dat soort dingen hihi.

Micchan ow dat ziet er dan vet leuk uit! Waar bestel je dat dan?

Adriana heerlijk gourmetten, moet ik hier binnenkort ook weer eens doen!

Behappy heeeeeel herkenbaar, erge is dat ik nog een baby van 5,5 maand heb ;)

9. Memories

Thanks Micchan !

@mamainthefuture
    Hihi jaa idd ..ik had de kriebels ook alweer met 6 maanden.

Soms besef ik me gewoon hoe erg ik elke dag geniet van J. En dan denk ik met.een tweede kan dat misschien niet meer ?

10. rums

rums Niet meer actief

Hij heeft vandaag twee plasluiers gehad dus gelukkig lijkt het goed te gaan. Vanochtend zijn hele fles leeggedronken en als fruit een goede rijpe peer.

@BeHappy. Ontzettend herkenbaar! Daarom wachten wij zoiezo nog tot de 1e verjaardag van ons zoontje.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou ;). :D

12. Memories

gelukkig Rums !

ja idd ..daarom wachten we nu tot februari / maart..ben benieuwd hoe ik me tegen die tijd voel

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Behappy dat gecoel heb ik dan weer niet heb liefde in overvloed wat ik graag wil delen haha.

Rums gelukkig maar hope link snel helemaal better :)

14. Memories

haha ja die liefde heb ik ook zeker weten hoor
    maar toch is het gewoon de angst denk ik ..

ik was net het topic aan het doorlezen van de november mamas 2012, werd er helemaal emo van haha
    maar ook super leuk om te lezen hoe we naar de bevalling leefde enz
    als ik dat dan lees dan krijg ik spontaan weer hele erge kriebels

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo weekend zit er weer op
    Vl moest gister half dagje werken, nu nog even uren maken, maar baalde aan de andere kant wel.. Zien elkaar toch wel erg weinig uren op een dag... Willemijn is echt mama opeisend.. En eenkennig...
    Zaterdag lekker de optocht op tv gekeken, zo lief ging terugzwaaien naar de kinderen en sint&piet.. Heb een paar foto's ervan gemaakt, wordt toch eerste sinterklaasfeest wat we vieren

Vandaag lui dagje, wase r ook echt weer voor, en wordt een drukke week denk ik/hoop ik. Wl sneu w. Heeft 3 tanden door de lip gekrefen, struikelde en viel met der kin op der houten loopfietsje... Bloeden en brullen... Nadeel durf nu even geen tandjescreme te gebruiken , daar zit alcohol in en dat zal denk ik wel bijten op t wondje.. Maarja slecht slapen.. Vanmiddag maar een zetpil gegeven want ze had goed last ook van de lip... Wilde niet eten... Nu na een exta fles slaapt ze net...

Drukke week

Dinsdag weer naar de fysio en woensdag eindelijk de ka, weeeer doorspreken denk ik, maar we zullen zien, hoop dat vl vrij is!

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Jeetje wat een geklets weer. Als ik vrij ben dan zit ik bijna niet achter de pc en via mobiel reageren is niet altijd even handig.
    Dus nu even een zwaai en hopelijk heb ik morgen tijd om te reageren...
    Ik lees wel mee trouwens ;)

Ohja ik ben vandaag ongi geworden, dus onze eerste echte ronde zit er nu echt aan te komen. Vind het nu al spannend, hihi :)

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Behappy Als ik foto's terug kijk van net na de bevaling heb ik weer tranen in me ogen blijft toch heel bijzonder de eerste keer je kindje zien en vast houden :)

Fidel dat is dan zeker lastig hopelijk gewoon een face dat eenkennig. Ik ben daarom zo blij dat wij beiden geen werk in het weekend hebben. Aaaaa arm meisje dat kan goed pijn doen :( hopelijk heeft ze er niet te veel last van.

Brondy spannend! Er wordt zeker veel gekletst. Het wend vanzelf hoor reageren op je mobiel ik doe niet anders zit eigenlijk nooit op de computer.

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    mitf
    Eigenlijk zou hier ook een 'like' button moeten zitten, dan kun je in ieder geval laten zien dat je mee leest/leeft ;)
    Maar ja dat is misschien ook wel zo, maar ben meestal zo druk in het weekend en dan raak ik in de war, erg irritant. Ipad is dan net wat handiger, maar die ligt vaak boven.

fidel
    Auw, dat is niet leuk, sneu zeg voor de kleine meid.
    S kan nu iets meer dan een week loslopen en soms valt hij behoorlijk hard, dan denk ik auw, maar hij loopt soms ook gewoon weer door. Zie dan ook wel eens blauwe plekken op zijn knietjes, maar ja hoe voorkom ik dan?? Kussentjes op de knietjes maken??
    Hopelijk is het eenkennige een fase......

behappy
    Dat gevoel ken ik ook wel, daarom wilde ik ook echt niet eerder beginnen dan dat S 1 jaar zou zijn. Anders heb je nog maar zo kort genoten van de eerste kleine hummel. De eerste losse pasjes ed.
    Gisterochtend bij ons in bed ging hij ons ook voor het eerst echt kusjes geven, echt zooooo schattig.

rums
    Hoe gaat het met de kleine vent??

micchan
    Ben jij ook gek van japanse/koreaanse dingen??
    Mijn zusje besteld ook vaak uit dat soort landen ;) en vindt de muziek ook mooi(er), wel van popartiesten.

mama van daan
    En nog een ovu-test gedaan??
    Vind die dingen wel lastig hoor, nu is hij dus miss niet positief. Terwijl als je dit hebt bij een zw-test dan ben je duidelijk zwanger, haha. Zo verwarrend.

Adrianna
    Aaaaaaaaaaah wat spannend..... nou hopen op een positieve test!!

Zo heb ik nu iedereen gehad??
    Ik hoop het

19. rums

rums Niet meer actief

Hallo Brondy zwaai terug :D
    Zeker spannend zo'n eerste ronde!

Het gaat goed... Ware het niet dat hij gisteren van het bed gevallen is nu een stuk vel van zijn neus af. Man voelde en voelt zich enorm schuldig.
    Vandaag goed in zijn hum gelukkig. Hij heeft ook goed gedronken en gegeten vandaag.

20. Memories

@brondy ja ik ook daarom.
    nu is ze alweer 1 jaar..en hebben we de afspraak nog op februari maart staan .. ik hoop dat tegen die tijd mn twijfels weg zijn.

en dan heb ik niet zo zeer de twijfels van of ik het wel wil of niet , maar weer twijfels qua geld, de ruimte, reacties van andere enz.
    maar ondanks dat is de wil er zo erg !!

Deel Deze Pagina