Ghehe nee... Ik zei in mn andere topic zondag testen. Maar ik ga denk ik toch wachten tot dinsdag. Nou ja ik weet het nog niet hihi.
Jah ketel doet het weer hoor, was een sensorstoorning, gisteren om 15.00 deed alles t weer, blij met de energiewacht, heb er de balken verstand van. Maar ook blij met de hiutkachel gelukkig anders wast echt koud gier geweest Zo zwemmen en boodschapoen gedaan nu kolven. W, ligt op bed, zo sneu, zag bij de kv een new baby born ( zo'n zachte) met een bontjasje, die wilde ze echt hebben, maar ze heeft al zo'n popje, andere kleding, afpakken en brullen!! Zo zielig, voelde me helemaal onredelijk, ( zwom ik in het geld dan had ze het wel gehad, af en toe moet kunnen, maar tis bijna sinterklaas, en dan krijgt ze al 2 nieuwe popjes erbij + door ona gebreidde poppenkleertjes en een poppenbedje) tis wel even mooi, als kleinigheidje een kartonnen boekje over sinterklaas, maarja deed wel even zeer als moederhart hoor...
Dankjewel! Jaaaa ik kan nu echt helemaal wegdromen zonder 'angst' dat het toch een jongetje wordt.. Met haartjes frutselen, jurkjes en rokjes, rozeeee, jfihiohsdugdoahsgu jaaaaaa (Hahahahaha sorry ) Dankjewel! Ben ik ook erg blij mee inderdaad Nu nog even wachten tot 2 december en daarna wordt het (hopelijk, maar ga ik uiteraard wel vanuit ) echt volledig, alleen nog maar genieten! Jaaa ik heb m'n vriend al overgehaald dat we zaterdag gaan winkelen, hahaha. Etentje was ook super, lief dat je het vraagt! Oh brrrr Wij hebben de verwarming nog niet aan (maar het wordt langzaam tijd, want als ik uit bed kom, sta ik toch wel eventjes flink te bibberen), maar zou wel m'n warme douche missen hihi.. Nu gelukkig weer gemaakt, las ik net! Zou wel super zijn, een koningskoppel! Al lijken twee jongetjes me ook heel leuk Maar heb je niet voor het kiezen, 'helaas'.. Spannend hoor! Oeeeeh leuk, lijkt me echt gaaf om naar zoiets te gaan! Ik ben ook erg benieuwd, dus ehh, wel uitgebreid verslag doen he Jaaa Hihi, heb er zelfs over gedroomd, dat was gelukkig niet zo eng haha. Whaaahahaha dat zou wat zijn! En dan na de geboorte 'Oh, piemeltje is denk blijven hangen' Da's goed, dan zal ik je zo een PB'tje sturen (als ik het vergeet, moet je het zeggen! Want ik ben echt een zeef de laatste tijd..) Hmmm daar zou ik even naar moeten kijken.. Maar we hebben geen auto en in de trein zijn alle cabines niet-roken, dus weet niet in hoeverre dat zou lukken.. Dan toch maar volvreten Hahahaha jaaa inderdaad.. Dankjewel Gewoon lekker zondag
Soms is het moeilijk om streng te zijn he, zou je makkelijk willen toegeven. Maar daar heb je uiteindelijk niets aan! En inderdaad straks krijgt ze genoeg kadootjes van de sint hoe gaan jullie het vieren?
Ytest jammie pizza! Vandaan was weer patat dag! Adriana heb je al vernier of ga je gewoon sowieso testen? Fidel Fijn dat het weer werkt, ten minste warm in huis Helaas niet je soms née zeggen maar ook dat hoort bij de opvoeding, is alleen als ouder niet altijd leuk. Micchan ik help je wel herinneren zoals nu Owja hihi jullie gingen met de trein... Vergeten (ik ben nog steeds een zeef...) Als we weer naar Italië gaan kom ik met de auto wel langs brengen Hier weer kapot! Ga me bed in..... Komt het door het werken of...... (Weet dat ik hier bij Thomas ook zo ongelofelijk vroeg al last van had geen idee hoe dat kon....zo vroeg maar goed het zal wel...)
lieve meiden zouden jullie miss mijn topic willen lezen bah voel me zn down.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/480169-doet-soms-zn-verdrient-pijn-erg-lang-verhaal.html reageer later op jullie hoor dat zowiezo !
@behappy. Pffff heftig om dit te lezen, op dit late uur heb gereageerd in je topic. Knufff! @mamaf. Vernier. Is dat een typfout of wat bedoel je daarmee? Ik moet nu ff een paar daagjes achter elkaar werken, ben dinsdag weer vrij dus ik denk dat ik dan een testje waag. Wanneer mag jij testen? Zo eng he, je gaat zo op evt symptomen letten, ik word er helemaal kriegel van af en toe
Ik las het net super lief !! En idd ff janken en balen lucht wel op hoor hahaha Ligr nu im bedje lekker nog even tv te kijken Spannend zeg ! Ik zal voor je duimen
Behappy heftig zeg! Dikke knuffel en weet jij bent niet de gene die zich schuldig moet voelen! Wat jij voor je kiezen hebt gehad is veel en heftig dus volledig te begrijpen dat je voor je zelf kiest! Adriana moet zijn vermoeden..... Mijn telefoon corrigeert me woorden soms, maar naar woorden waar ik het bestaan niet vanaf weet Ik test pas als ik overtijd ben... Of ik moet 4 dagen daarvoor weer zoooooo sterk het vermoeden hebben zoals ik met Thomas had dan doe ik het eerder haha.
@mamaf. Vermoeden ahaa. Nee heb ik niet echt, behalve dan dat we echt precies op tijd geklust hebben dus de kans is er gewoon. Ik ben gewoon nieuwsgierig. En als ik nu zwanger zou zijn zou het zonde zijn van al die ongebruikte testen hihihi. Maar het zou wel als een kadootje voelen hoor. Mss morgen testen dus, 4 dagen voor nod. Testte jij toen positief?
Ik ga met men schoonmoeder naar de trouwbeurs morgen,mijn man is daar niet zo in geinteresseerd. Zal wel leuk worden
@mamaf. Oefeningen doen. Genoeg drinken en niet te snel naar de wc gaan om te plassen. @Adriana. Wanneer kun je testen? Heb niet alles gelezen. Wederom geen bijzonderheden. Ben vanochtend bij mijn broer en schoonzus geweest. Maar moest eerst nog naar kruidvat en heb meteen de kruidvat 2v5 gekocht haha. Verder veel aan het opruimen. Heb zelfs mijn sieradendoos uitgezocht
Patat dag was vandaag! Serieus dat was toen ook al zo!!! Jij eet steeds hetzelfde als ik!!! Toen ook met die kiwi's!
hoi lieverds ! daar ben ik weer herboren uit mijn dip haha alleen nu een zielig meisje met dikke tranen en een dikke rode wang op de bank, die rot kiezen ook. thanks voor alle lieve reacties dat is dan toch wel heel fijn om te horen ! @adriana ik duim nog steeds voor je @mamainthefuture ik las je topic toevallig net nog een keer..ik moet altijd wel een beetje lagen dat typische 1 persoon hier altijd zo vel reageert op koekjes en diksap.. ik heb er zelf maar niet meer op gereageerd
Adriana ik teste 4 dagen voor NOD positief toen ik zwanger was van Thomas. Dus het is mogelijk Rums ook maar vast voor er geval dat in huis haha hier ook hoor Ytest idd heel grappig dat we elke keer het zelfde eten dat was toen inderdaad ook met kiwi en we reageerde daar ook het zelfde op. Behappy arme meisje niet leuk. Hoop dat ze snel door zijn dan is ze er vanaf. Haha ja typisch hè..... En het ook blijven herhalen pffff.... &hier heb de zenuwen en wordt gek! Waarom ik bij Thomas 4 dagen voor NOD teste kwam onder andere door mijn katten die deden zo raar hele tijd achter me aan en biet op me buik liggen maar wel tegen me aan. En wat doen die dames weer... Juist ja! Ben ook mega misselijk, maar kan ik toch nog geen last van hebben? Pas volgende week vrijdag zou ik 4 dagen voor nod hebben.... Wordt hier toch helemaal gek van! Ook heb ik al meerdere mensen die als "grap" zeggen ja of Jij bent gewoon zwanger, echt uit het niets! Ik geeft geen aanleiding om dit te zeggen.
Spannend Adriana, ik duim ook voor je!! Sorry nog geen tijd gehad om bij te lezen. Druk met werk en training. Heb morgen wedstrijd, zo geen zin, heb 12 tegenstanders Naja, we gaan t meemaken. Na morgen wat rustiger, dus hopelijk wat vaker weer aanwezig.
@MIF spannend zeg het zou opzich wel kunnen toch als je al bevrucht ben kunnen de hormonen die misselijkheid al aanmaken volgens mij haha ja idd vooral blijven herhalen en proberen te zeggen dat je kind ongezond is ..