ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Brondy misschien heb je het al gezegd maar wat voor wedstrijd?

Behappy we zullen het mee maken, de bevruchting kan idd al plaats hebben gevonden. Ow dit wordt weer slopend afwachten :( bah
    Ja idd en als je als moeder onzeker bent en hier gevoelig voor bent kan je erg aan je zelf gaat twijfelen en dat vind ik misselijk, ik vroeg advies niet om afgekraakt te worden.... (Gelukkig sta ik goed in mijn Schoenen en weet ik dat ik een geode moeder ben, maar toch ;))

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooooh wat erg, ik schaam me diep! :) Heb nu je profiel in een nieuw tabblad geopend, dus die PB komt er zo gelijk aan!
    Haha gezellig samen zeefjes dus.. :p:p:p
    Jaaa is goed haha, heb ik ook nog eens iemand op visite. :cool::p

Heb het net zitten lezen, jeetje meissie wat onwijs heftig zeg.. :( Dikke dikke knuffel, weet niet zo goed wat verder te zeggen.. :(

Je bent nu waarschijnlijk al lang vertrokken, maar ik wilde je nog even heel veel plezier wensen vandaag!

Aaaahh beterschap voor je meissie :(

Ik heb het topic niet gelezen, maar volgens mij weet ik nu al over wie het gaat.. Als het inderdaad diegene is, erg storend inderdaad.. :)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nu wel gelezen, was inderdaad degene die ik al dacht.. ;)

Enne, heerlijk mannetje heb je hoor, mamaf!

4. rums

rums Niet meer actief

#584 rums, 24 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2013
    Dat topic heb ik gemist over diksap en iemand die dat niet goedkeurt. Mis met enige regelmaat de 'leuke' dingen.

O laat maar gevonden en had ik degene die zeurt ook goed geraden haha.

@mamaf spannend!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha rums, kan bijna niet missen he :p

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooohja, wat ik trouwens nog was vergeten te vertellen..

Toen we na de echo weer buiten liepen, zei m'n vriend echt plots vanuit het niets, dat hij waarschijnlijk wist wanneer de bevruchting geweest was..

Blijkt dat, toen we nog wel gewoon bescherming gebruikten in de mogelijke vruchtbare dagen, het condoom een keer gescheurd was.. 'En geen piepklein gaatje, maar echt een scheur'. Hij had dat niet verteld omdat hij zeker wist dat ik me dan enorm druk zou gaan maken (en ja, mij kennende zou dat inderdaad zo geweest zijn ;)), dus hij wilde het vertellen wanneer m'n menstruatie er weer was.. Maarja, die kwam dus niet meer. :p

Er viel echt een blok van me af joh.. Ik weet wel dat hij het nu leuk en vooral spannend vindt en dat je bij vrijen met z'n tweetjes bent en je dus niet direct 1 iemand de schuld kan geven, maar ik ben me altijd schuldig blijven voelen omdat ik zo naief was dat m'n cyclus eeecht niet NOG langer kon worden en dat het nu wel veilig moeeest zijn.. Maar nu is het dus ECHT niet mijn schuld meer. :D:D:D (Overigens zie ik het nu niet als zijn schuld hoor, we waren er allebei bij en het ging er in die tijd inderdaad regelmatig zo heftig aan toe dat ik bijna vol bewondering naar die rubbertjes keek omdat ze zoveel konden verdragen.. ;))

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Micchan, volgens mij heb ik je pb binnen :) wel heel erg dat je zonder te lezen weet wie het is.... Zegt wat over de persoon... Dank je wel is ook een heerlijk blij ventje :)
    Ja heb je weer Nederlands bezoek, duurt alleen wel ff voor we weer gaan sorry :s ligt ook aan eventuele zwangerschap die nu vol in de zomer zou vallen dan...
    Ow ow een gescheurd rubbertje... Doe dan ook niet zo ruw :p maar gelukkig niet jou schuld!

Hihi Rums ff bij lezen hoor :p haha maar ook jij wist het al daarvoor....

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Jaaaa dat was jou pbtje :D ik ga morgen op de Comp. Kijken batterij van me tel is bijna leeg ;) maar alvast dank je :)

9. rums

rums Niet meer actief

@mamaf pfff ja helaas wist ik over wie het ging. En ik weet echt niet van mensen op het forum hoe ze reageren. Al staan er een aantal op mijn 'lijstje' waar ik standaard niet op wil reageren.
    En mamaf je hebt een pracht kereltje! Wat een trots :D

@micchan. Daar komt de aap uit de mouw!

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @behappy
    Heb jouw verhaal net zitten lezen. Heftig zeg!!! Hopelijk kom je op een x op het punt dat jij je niet meer druk maakt over of jij het zo goed gedaan hebt. Hoe moeilijk dat ook zal zijn.
    Denk dat jij de goede keuze hebt gemaakt om te stoppen met energie erin te steken, als jij er toch niks voor terug krijgt.
    Kan mij voorstellen dat jij zo denkt, wat betreft jouw broers. Lijkt mij echt heel moeilijk.
    Hopelijk heeft t wat opgelucht. Hele dikke knuffel voor jou!!!

@mitf
    Volgens mij heb ik t niet verteld
    Had een taekwondo wedstrijd (stijl)
    Maar helaas geen prijs :( maar vond t best goed van mijzelf, na er een jaar tussenuit te zijn geweest en 2 weken van te voren besluiten mee te doen. Kon niet veel meer trainen, toch mooie prestatie, 5e.

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoihoi,

Vanochtend dus een testje gedaan, die was negatief. En meteen is alle hoop op een zwangerschap weg, maar ik ben er gelukkig wel rustig onder. Als woensdag de duivels er nog niet zijn waag ik nog een testje voor de zekerheid, zodat ik lekker een wijntje kan drinken (smiddags uitgebreid lunchen met collega's). Anders val ik toch meteen door de mand denk ik haha

@micchan. Owwww vandaar ook dat hij er zo op aandrong om eerder te testen! Wel jammer eigenlijk dat jullie beiden een schuldgevoel hadden terwijl dat, achteraf gezien, helemaal nergens voor nodig was, en dat dat nú pas naar voren komt.

@mama van daan. Hoe was het op de trouwbeurs? Nog leuke ideeen opgedaan?

@mamaf. Zolang je zélf maar weet dat je een goede moeder bent dan is het goed. Je kan sommige dingen op zo'n forum soms ook heel anders interpreteren dan dat de schrijfster bedoelt. Dan moet je sommige reacties maar gewoon links laten liggen.

@brondy. Sportieve meid, goed gedaan hoor! Ik ben al bang van het woord 'sport' alleen :p owja alleen in de slaapkamer dan hihi

@ytest je bent zo afwezig, er is toch niks mis?

Hier, zoontje is ziek :( hij heeft koorts en is behoorlijk verkouden, niet eten, niet drinken, geen energie..... En net nu dat we woensdag weer op controle moeten voor zijn hb. Hopelijk is hij dan al beter. Maak ik me daar weer zorgen om pfffff

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums het is en heerlijk vrolijk mannentje :) helaas heb je er altijd mensen bij de het beter weten en zo ow "gezond" doen voor hun kind en ook willen dat andere dat doen. Ik vind het simpelweg gewoon met opvoeding te maken hebben on hem ook af en toe snoep te geven zo leren ze ook te genieten van leuke/lekkere dingen.

Brondy leuk zeg en toch ook gefeliciteerd is geen slechte presentatie ;)

Adriana hè bah knuffel voor jou! En dat is vervelend dat hij ziek is :( beterschaps knuffel voor je zoontje!
    Ja gelukkig sta ik goed in mijn schoenen en heb ik een zoon die gewoon duidelijk bevestigd dat alles goed is, huilt eigenlijk nooit en is alleen maar vrolijk aan het praten of lachen :)

Mamavandaan hoe was het? Ik ben zelf helaas niet geweest toen :(

@hier ik hou me zelf uit zelf bescherming maar gewoon voor dat het niet raak is ;) wordt anders weer gek van me zelf haha.
    En ik ben *trots* en ook wel beetje emo.... Zoonlief zijn eerste tandje komt! Ik zie hem nog niet maar voel wel al puntjes :) zo leuk..... Maar betekend ook dat hij weer een face ouder wordt :( :) dubbel haha

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    K*t van je test!! :(

Nee alleen het is hier één grote ziekenboeg! Ylana is goed ziek geweest met flinke koorts en verkoudheid, m'n man is gaar en ik ben niet fit! :(

@ Micchan.. Whahahaha BAM BAM BAM alle hoeken van de kamer en dan verbaasd dat het cd"tje nog leeft :p:p

@ Mitf .. Wat eet jij vanavond? Ik man echt niets bedenken en ben te futloos om te koken!

@ BeHappy.. Het is wel een stukje verwerken zo van je afschrijven! :)

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoe was de beurs?? Was het een grote beurs??
    Ik ben destijds naar 2 beurzen geweest, maar waren beide kleintjes
    1tje ben ik vooral heen gegaan omdat daar de vrouw die onze taarten gemaakt heeft stond :)

Gaan er nog dames naar de negenmaandenbeurs???
    Is pas in Februari maar, wij gaan er zeker heen, hihihihi

@adriana
    Dat is balen zeg, maar volgens jouw ticker ben je nog te vroeg. Dus hopelijk woensdag nog geen rode duivels en een mooie positieve test.

@Ytest
    Beterschap!!

15. rums

rums Niet meer actief

@Kapitein. Hoe gaat het met je... lang geleden dat je gereageerd hebt.

@Adriana. Hopelijk was je te vroeg met testen.

@Brondy. Het lijkt me wel leuk die beurs maar het is te ver weg.

En beterschap voor de zieke kinderen!

16. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Daar ben ik weer. Ik ,iep een paar dagen achter en het bijlenen was alweer zo veel dat ik het steeds uitstelde.

Ik ben intussen een week bezig met weight watchers. Gaat erg goed. Ben zeer te reden. Vanavond wegen maar de batterijen van mijn Weegschaal zijn op haha. Zo ff halen.

Verder is er een jongetje geboren bij kennissen. Met een hele leuke naam maar ik wil het hier eigenlijk niet neerzetten want het is de enige dit jaar met die naam. Als jullie beloven dat je hem niet voluit schrijft zet ik het hieronder neet hihi.
    Y.
    u.
    u.
    P.

Ik vind het echt heel leuk. Nog nooit gehoord maar het klinkt voor mij vertrouwd en na een paar keer gezegd te hebben ook niet meer gek.

Mijn vader vind het zielig hihi maar die weet hoe het is om met een gekke naam te leven. Die zet ik hier ook niet want daarvan zijn er ook maar een paar hihi.

Verder heb ik het gevoel dat het met mijn psyche een stuk beter gaat. Krijg meer rust in mijn hoofd en krijg meer voor elkaar.

Nu ga ik echt alles weer bijhouden.

17. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
  18. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    @ dames

De trouwbeurs was wel leuk vind ik en fijne ideetjes opgedaan!!
    Vooral mijn trouwring:D
    Zal hier een foto posten van de genre die ik zou willen plus minus want ik ga die met de hand laten maken en echt hoe ik het wil,de steen appart kiezen etc etc !

Zal proberen in men fotoalbum foto te plaatsen van men haar en mak up hebben ze daar ook voor de fun gedaan:).

Adriana , hopelijk wordt de test nog positief en anders met veel goede moed naar de volgende ronde zou ik zeggen!!

MamaF en hopelijk bij jou ook snel een positieve test e:)

19. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Zal de foto's van men haar en make up gisteren hier posten mogen jullie reageren;)

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wow wat zie je er mooi uit! Is helemaal niks mis mee hoor ;)

Deel Deze Pagina