ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Heel mooi! En de ringen ook :D

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ytest hoop ik ook :D wij hebben opgebakken aardappels, witte bonen en gehakt cordon bleu gegeten ;)
    Morgen wordt het bami met kipsate. En jij?

Brondy denk dat ik ook wel naar de negenmaanden beurs ga :)

Kapitein suc6 met bij houden ;) fijn dat af vallen lukt, doe je dat met een app?

Mamavandaan mooie ringen zeg, ben benieuwd naar het eind resultaat! En ja haar en make up ook erg mooi hoor!

3. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Enne Ytest kijk ff in kippenhok ;)

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @kapitein. Ik vind het niet zo'n mooie naam eerlijk gezged. Maar ik moet ook altijd eerst heel lang wennen aan nieuwe dingen hoor! Fijn dat het zo goed gaat met je. Het is ook soms erg veel bijlezen hier haha

@eten. Hier kipfilet met puree en worteltjes gegeten. Ik was alleen (man werken en zoon ziek op bed) en dat was best een keertje fijn! Lekker op de bank gegeten met mijn serie op :cool: Morgen ligt het eraan hoe de kleine man zich voelt, ik denk spinazie (zit vol ijzer, goed voor de bloedprik woensdag ;))

@negenmaandenbeurs. Ik vind het net niet leuk genoeg om er een dag mee weg te zijn ;)

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @mama van daan
    Mooi hoor, de ringen en jouw haar/make-up
    Met dat kapsel moet je wel rekening houden met het weer. Als het vochtig is buiten, dus kan op regen ed, dan kan dit heel snel uitzakken. Vriendin van mij heeft dat ook gehad en een andere vriendin van mij is kapster en toevallig was zij bij haar in de kapsalon. De krullen bij de bruid zakten heel snel uit, onze kapster vertelde mij achteraf dat dat vooral aan het weer lag, ook wel een beetje aan haar haar, maar vooral het weer. Laat je tzt goed informaren, zou namelijk zonde zijn. Of kies 2 kaspels, 1tje zoals dit en 1tje die heel goed kan met regen/slecht weer. (tip)
    Vind het wel echt heel mooi hoor!!!! Je ziet er op die foto's al prachtig uit!!

@rums
    Waar kom jij vandaan dan??
    Voor ons is het ook niet echt om de hoek, maar vind het altijd wel leuk/gezellig. Wel druk soms, vind het wel erg jammer dat dat gelijk is met de huishoudbeurs en dat je dan ook bij beide naar binnen mag. Oude dames die eigenlijk niets te zoeken hebben op de negenmaandenbeurs lopen altijd in de weg ;)

@kapitein
    Het is ook niet een naam die ik gauw zou kiezen, maar klinkt wel leuk.
    Wat fijn dat weight watchers lukt, dat geeft je toch weer extra moed. Hopelijk vliegen de kilo's er af en kun je snel aan de slag, of wordt je gewoon spontaan zwanger??

@mitf
    Hahaha, wel heel toevallig dat jullie altijd of vaak hetzelfde eten.
    Wij aten gister een gehaktbal met rodekool en aardappelpuree
    Vanavond wordt het risotto met tomaten, paprika, choriso, knoflook en eigenlijk ook garnalen, maar manlief houdt daar niet van.

@hier
    Nou denk dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen. Vanmorgen wat meer slijm dan gister, zelfs dit is al spannend. Dus vanavond maar even extra gezellig maken ;) gisteren even rust gehad, moet natuurlijk wel leuk blijven he :p

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dames ik ben deze week niet heel actief, ik ben er niet met gedachte bij, ik lees maar dringt niet door, zal blij zijn als de opname volgende week geweest is

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat ben je mooi! :)

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    LEDENSTOP

Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - ZWANGER (Joas dec '10 en Aniek mei '12)
    Ytest - 26 jaar - 2e kindje - ZWANGER (Y.lana april '13)
    Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013
    Mamainthefuture - 26 jaar – 2e kindje – oktober 2013 (Thomas juni '13)
    Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 (S. sept '12)
    zusteryvonne - 33 jaar - 2e kindje - december 2013 (Kyan maart '13)
    Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari (Siem feb '12)
    Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari (J.aylin nov '12)
    mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - mei (Daan Feb '09)
    rums - 26 jaar - 2e kindje - juni (Elian maart '13)
    fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje – herfst (Willemijn april '12)

LEDENSTOP

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Thx voor de leuke en eerlijke reacties over de ring en kapsel-make up!
    Ik vind het beide ook mooi!
    Zal nog een hele poos duren eer de ring helemaal klaar is hoor,want moeten de grootte vd diamant nog bespreken,paar stenen laten afkomen en beslissen,dan oud goud laten smelten tot mijn ring etc etc nog genoeg te doen eer het zover is!
    Ga deze zondag naar een grotere trouwbeurs in Maastricht opt vrijthof!
    Daar heb ik ook vrijkaarten voor gekregen ;) en manlief,schoonma en schoonpa gaan ook mee,fijn dagje van maken e:D.

En dan volgende week zaterdag D-DAY permanente eyeliner ....:$

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ff de pijst weer eens boven water gehaald ;)

@liesken, hoe is het met jou?

@zusteryvonne, lang niks van je gehoord meid!

2 december is hier een belangrijke datum, micchan en liesken echo en fidel met dochter naar zkh. Vond ik wel toevallig. :)

@fidel. Alvast succes volgende week, knufff! Er zit in elkmgeval vooruitgang in, dat is toch al iets. En dat je het niet kn volgen dat geeft niks, het gaat hier de laatste tijd ook eigenlijk nergens meer over haha.

@brondy. Dus je banner klopt niet qua vruchtbare dagen? Gewoon om de dag vrijen, dan zit je ook altijd goed. Veel plezier!

Hier: vandaag een poetsdagje houden, dan gaat de tijd ook lekker snel. Morgenochtend indien geen ongi even een testje doen en daarna lekker uit eten. Is de test negatief dan kan ik me lekker uitleven hihi. Heb er zin in!

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Handig! Maar permanent is voor de rest van je leven toch? Als een soort tattoo?
    Sorry ik ben een make-up-leek...

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier was het gisteren pizza (k weet t, slecht) en vandaag heb ik pastasalade met linzen gemaakt, lekker met appel, tonijn en zilveruitjes enzo..

Morgen bami met saté :p

Ti's begonnen geloof ik.. Al drie dagen spugen en knallende koppijn, duizelig.. ;)

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #613 Ytest, 26 nov 2013
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
    Zalk s doen :)

Wat tof!! Sanyi en angela eindelijk!!!! :D

We lopen gelijk :):)

Nu jij nog mitf! Wanneer ga je testen? :)

14. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hoi meiden,
    Al een tijdje niks van me laten horen...slecht he. Het gaat op zich best goed, morgen alweer 7 weken zwanger. Maar ben zóó misselijk... Net de huisarts maar gebeld voor medicijnen, want anders trek ik het straks echt niet meer.
    Kindjes liggen nu op bed, dus ik ga ook even plat.
    Hoop een ander keertje weer wat meer te reageren..

Liefs!

15. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Je haar is prachtig, net als jijzelf vind ik. Is je make up met paars en lila gedaan? Het ziet er mooi uit maar persoonlijk vind ik het niet zo voor een bruiloft. Hou er rekening mee dat het over tien jaar nog mooi moet zijn, als je wat neutralere kleuren gebruikt zoals bruin en taupe, is het niet zo mode bepalend en over tien jaar nog steeds prachtig om naar te kijken.
    Je vroeg om reacties dus hoop niet dat je het vervelend vind hihi. Altijd nog je eigen keus natuurlijk.

Permanente eyeliner is zo mooi. Wat stoer zeg. Ik ben een ontzettende make up freak en hou te veel van afwisseling anders zou het voor mij ook wat zijn. Ik ben heel benieuwd maar het eindresultaat!

Leuk dat je man nu wel mee gaat naar Maastricht.

@negenmaaandenbeurs ik hoop heel erg dat ik daar dit jaar of volgend maar zwanger maar toe mag. Nouja als het volgend jaar is wil ik liever al bevallen zijn. Maar ik hoopte vroeger altijd dat ik er zwanger naartoe kon.

@brondy, als het aan mij ligt word ik spontaan zwanger dankzij het afvallen maar die kans is heel klein. Al word de kans wel steeds groter naarmate ik meer afval. Al was ik nooi regelmatig ongesteld, ook niet toen ik nog veel slanker was. Dus ik weet niet of het echt daar aan ligt in mijn geval.

Deze cyclus loopt al 59 dagen. Wel al een paar keer een druppeltje bloed maar nog niet lekker ongesteld geworden helaas.

Ytest en liesken wY is het toch balen dat dat misselijk zijn en kotsen bij zwanger zijn hoort. Wie dat bedacht heeft... Succes ermee dames. Wel goed voor de lijn zullen we maar zeggen hihi.

@adriana als je een keer make up tips of info nodig hebt, ik ben een encyclopedie qua make up en beauty producten hihi.

Permanente make up, hoeft niet permanent te zijn. Vroeger was het echt met tattoo inkt. Tegenwoordig word vaak een verf/inkt gebruikt die 2 à 3 jaar blijft zitten. Deze inkt is ook de corrigeren naar een andere kleur of weg te halen of lichter te maken bij foutjes of als het niet meer mooi is.

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ytest en Liesken balen zeg die misselijkheid. Hopelijk duurt het niet tot de twaalf weken....

@kapitein. Doe jij dan regelmatig zwangerschapstests? Of hoe weet je anders dat je niet zwanger bent? Lijkt me lastig zo'n onregelmatige cyclus. Handig als ik nog eens tips nodig heb op make up gebied ;)

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Brondy dat is idd een nadeel alleen vind ik juist wel weer leuk dat ik ook even naar de huishoudbeurs kan :)
    Ja dat is heel appart! We hadden vaak ook zelfde symptomen met NOD en in het begin van de zwangerschap zo raar!

Fidel geeft niet!

Mamavandaan leuk nog een beurs! En spannend permanent make up!

Adriana spannend morgen! In elk geval veel plezier met eten :)

Ytest Hier morgen geen idee heb zin in pizza!!! Door jou!!! Jaaaa nu ik nog :) zo leuk zijn aangezien er dan weer een maand tussen ons zit hihi :) testen ja ummm misschien dit weekend als ik me nog voel zoals nu..... We hebben ook een feestje zaterdag namelijk me NOD is maandag of dinsdag.
    Vervelend dat je de wc pot weer knuffeld!

Liesken vervelend hopelijk werken de medicijnen.

Kapitein last zeg meid, hoop dat je snel een mooie test heb of gewoon een ongie. Doe je eigenlijk aan ovu testen zodat je weet of je een eiersprong hebt en wanneer?

Hier alles goed, weet niet of ik het al heb gezegd maar Thomas krijgt zijn eerste tand :)

18. rums

rums Niet meer actief

@Brondy. Wij wonen in het midden van het land. Ben nog nooit bij de huishoudbeurs geweest. Wel bij de creadoe in de jaarbeurs en dat vond ik ook een drukke bedoening.

@Fidel. Kan me voorstellen dat je minder actief bent. Lijkt mij ook spannend!

@mama van daan. Ik ben heel benieuwd hoe het is die permanente eyeliner! Slijt dat niet? Plaats je een foto?

@Adriana. 2 december is inderdaad een belangrijke datum! Duimen voor een positieve test.

@Ytest. Had je dit ook bij de vorige zwangerschap?

@Liesken hopelijk voel je je met medicatie wat beter.

@kapitein. Bedankt voor de info over die permanente make up. Lijkt me pijnlijk maar ik heb dr geen verstand van.

Ik heb vannacht een slaapdienst maar ik zie er zo enorm tegenop. Clienten worden vaak wakker. Lag vannacht al wakker over deze dienst pffff! En hoef pas laat op het werk te zijn normaal lig ik dan al lang en breed op bed. Naja maar even flink doorbijten en dan morgen een brakke dag en met een beetje pech donderdag ook nog.

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums heel erg veel suc6 vannacht! Je kan het.

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @rums. Werkze!

@mamaf. Zou leuk zijn dat jullie nu weer tegelijk zwanger zijn! Maandag of dinsdag duurt ook niet zo heel lang meer :)

@tandjes. Ik begin nu toch te denken dan zoonlief kiezen krijgt en dat hij daarvan zo ziek is geweest :( hij eet nog steeds niet fatsoenlijk, komt er steeds terug uit (niet overgeven) maar zoveel kwijl! (Sorry.....) nu heeft hij eindelijk een keer fatsoenlijk gedronken, met veel moeite 90cc warme melk, maar nu ligt hij alweer te huilen :(
    Voorheen heeft hij nooit last gehad van doorkomende tandjes, en Thomas?

Deel Deze Pagina