Kapitein niet leuk beterschap. Moet wel zeggen buikgriep heerst heel erg. Denk dus niet dat het de soep is. Rums ik zag het op het nieuws, zeker lastig. Wanneer zou je eigenlijk stoppen? Sorry vergeten. Ytest haha daar verschillen we dan, spruiten krijg ik er echt niet in! Ga waarschijnlijk zaterdag testen ben nu al zenuwachtig maandag is mijn NOD dus als ik zwanger ben weet ik zeker dat ik zaterdag een positieve test in handen heb maar goed ga er eigenlijk van uit dat het niet zo is.... Bedoel moet wel veel mazzel hebben dan .
Jawel joh, zoutloos gekookt met een zoutloos gekookt aardappeltje en een iniminibeetje fruithapje erdoorheen...
@kapitein. Kan ook gewoon een virusje zijn hoor, lijkt me idd sterk dat het van de soep is. Hoe gaat het nu met je? @rums. Tja de nuvaring, je hebt hem goed overwogen en besloten dat het de beste optie voor je is, dat is niet voor niks. En als je alles moet geloven dan kan je niks meer gebruiken van medicijnen. Lang pilgebruik schijnt ook niet goed voor je te zijn, etc etc etc. Maar ik snap je twijfels wel. @ytest. Inderdaad, eet jij maar genoeg vitamientjes, is goed voor jou en de baby in je buik, en je moet natuurlijk ook het goede voorbeeld geven voor Je dochter! @mamaf. Owww die testdrang.... Ik dacht dat je zei dat jij dat niet had? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Nou ja laten we hopen op goed nieuws zaterdag (of maandag als je je kan inhouden )
Haha ja inderdaad.. Graag gedaan. Haha, maakt niet uit joh, ik heb alle tijd. Oh ja, zou nu inderdaad zomerkindje worden, leukleuk Haaahahaha ik hou niet zo van slappe hap.. Fijn dat ie aangekomen is, graag gedaan. Hahaha ja.. Balen meis Haha ja, denk het ook.. En is inderdaad wel jammer dat het er nu pas uitgekomen is.. Maargoed, beter laat dan nooit Hahahaha Heel mooi!
Sorry voor de afwezigheid, lees wel mee maar niet zo'n zin om te reageren.. Zit niet zo geweldig in m'n velletje, geloof ik..
Adriana haha met fruithapje erdoor heb ik nog niet geprobeerd Ja dat was ik.... Die test drang heb ik ook gehad toen ik zwanger was van Thomas toen had ik 4 dagen voor NOD positief.... En nu heb ik die weer, maar ben nu ook bang dat ik op me bek ga.... Alleen als ik er aan denk denk ik wel dat ik positie test, naja ik verlos me morgen uit net lijden... Micchan geeft niet meis. Weet je waardoor het komt dat je niet zo lekker in je vel zit?
Gelukkig maar Hoop ook dat t klussen resultaat geeft, maar t zou wel een wonder zijn, direct in de eerste ronde. En gister kreeg ik bericht dat de vrouw van een neef veel te vroeg bevallen is, kindje heeft t niet overleefd helaas. Was hun eerste en hadden al moeite. Dus opzich vind ik t niet erg als ik nog 3 maand moet wachten. Vind t nu wel moeilijk als ik eerder dan hun weer in verwachting ben. We zullen zien. @mitf Spannend, morgen testen...... Naja Miss ben jij wel weer zwanger joh Hier ook een best snelle jongen, vind hem dan wel veel te snel groot worden hoor. @adriana Ah balen Ben je nu ook echt ongesteld geworden? @rums Vervelend, nu de nuvaring in t nieuws is. Maar de pil die ik slikt, cilest, bleek achteraf ook trombose verhogend te zijn. Ik heb die een half jaar geslikt, gelukkig geen last van gehad. Maar blijkt toch ook dat er in Nederland nog niet van die ernstige gevallen zijn? Hoelang zou jij die inhouden? @kapitein Die serie ken ik niet Wil wel weer het vorige seizoen babyboom gaan kijken, via de site Mis(te) het elke x Kleine vent ligt nu lekker op bed. Was vanmorgen al lekker vroeg wakker. Dus ik ook om half 8 mijn bed uit op mijn vrije dag. Achja hij was wel heel lief vanmorgen. Nu kan ik ff op zp en daarna even wat aan het huishouden doen. Morgen het clubtournooi en zondag waarschijnlijk met een andere familie uit eten. Gaan ze praten over manliefs race seizoen. Ben benieuwd. Heb niet zo heel veel zin in morgen, maar heb al toegezegd dat ik mee zal doen, dus tja. We gaan er het beste van maken en hopelijk deze x wel een prijs. Nog 2 weken en dan kan ik pas testen, heb geen ovu-testen gebruikt, dus geen idee of mijn ei al geweest is of nog moet komen. Als ik deze ronde niet zwanger ben ga ik volgende maand wel ovu-testen gebruiken. Put om te kijken wanneer mijn ei is. Dan hebben we de ronde daarna vast meer kans Achja, als ik maar in 2014 zwanger ben, wanneer ik beval maakt mij dan niets meer uit, hihi. Wert dat het 7/8 maand (of langer) kan duren, dus daar houden wij nu wel rekening mee. En het scheelt denk ik wel dat ik al eerder gestopt ben met de pil nu. Sorry, toch een lang verhaal om niks, hahaha Tot morgen, heel misschien dat ik vanavond nog even om de hoek kom kijken.
@Ytest. Aaa lekker patat! Ik heb al weken zin in patat moet er binnenkort toch maar eens van komen. @mamaf. Juni willen we er weer voor gaan. Hopelijk is je test positief! Als ik er aan denk en tijd voor heb dan zal ik morgen even kijken op mijn werk @Adriana klopt ook dat ik bewust voor deze heb gekozen. En ik zei in het topic over de nuvaring dat geen een medicijn zonder risico is. Ik denk alleen wel dat ik mijn bloed ga laten onderzoeken op stolling. Als dat goed is dan ben ik al wat geruster. Andere anticonceptie is voor nu geen mogelijkheid. Naja het condoom maar daar ben ik zelf niet echt over te spreken want dat neem me menstruatieklachten niet weg @Micchan. Hopelijk voel je je snel beter! En het eerste boventandje van zoon is goed te zien maar is nog niet te voelen. Ben benieuwd.
Schei uit! Net spruiten op en weer zin in patat! Net als zwangerschap 1.. Friet friet en nog s friet ..
Brondy ja wie weet! Behoorlijk spannend zit vol zenuwen.... Suc6 met wachten is killing Rums probeer het zo snel mogelijk te laten weten heb wel een mega druke dag morgen Ytest haha bedankt maar zelfs dan lust ik ze niet haha. Jaaaaaa patat patat patat jamjam!
DAMES ! jullie kletsen echt zoveel hahaha Ytest hoe voel je je nu ? is de misselijkheid al minder? Mmamaif zit je op de wachtbank ? wat zegt je gevoel .. ik ga zowiezo voor je duimen en ook voor jou Brondy ! wij hebben net dit speelgoed pakket binnen gehad, gewonnen via fb bij fisher price voor onder de kerstboom .. veder gaat het hier allemaal goed, nog steeds in twijfel voor een tweede of in twijfel .. ik ben er achter waarom ik zo ''bang'' ben , een tweede kindje zal ook onze laatste worden en bij dat idee word ik zo verdrietig .. daarom stel ik het steeds uit .. het liefst wil ik nu al wel .. maar dat idee dat het de laatste keer zal zijn
Behappy dat is het hem juist..... Denk heel vaak jaaaaaaaa het is zo ik ben weer zwanger en dan denk ik nee joh gek doe normaal in 1 keer dat kan niet.... Dus ik heb echt mega de zenuwen voor morgen ochtend Zo stom me lichaam en gedachten slingeren me volledig heen en weer is het al morgen ochtend???? Gaaf pakket zeg mazzelaar!
ooh dat is zenuwslopend inderdaad !! ik hoop dat je een beetje kunt slapen en anders gewoon lekker hier kletsen haha ik ben toch tot laat op. ik ga voor je duimen
Mwa wisselend.. Vanochtend weer spugen en best buikpijn gehad vandaag.. Zit echt de dagen naar de echo af te tellen.. Als alles goed is, wil ik best spugen, snap je
Wat een super pakket.. En nog leuker: dat poppetje links onderin!! Heeeeerlijk hoe ze staat te bewonderen We zijn in THE winning mood in dit topic! Jij en mitf