haha ja heerlijk he kleine prinses ! ooh dat is wel vervelend van t spugen , ik heb daar zn fobie voor maar idd wat je zegt..als alles goed ja dan weet je waarvoor je t doet zeg ik dan maar.. hopelijk morgen een ochtend zonder spugen!
Verdorie!! Had je ovulatietesten gebruikt? Weet je precies wanneer je ei was of ga je voor gemiddeld?
@ Adriana.. Was jij nu al ongi ofniet? Ik heb nl. dezelfde testen nu en waar alle andere knallen krijg ik bij die maar een miezerig streepje.. Misschien worden die pas laat positief?
Al die tandje van al die schatten die doorkomen. Als dat hoor gaat het toch wel even kriebelen. Ik begrijp dat je je bloed wilt laten onderzoeken Rums. Ik vind het een heel goed idee, op die manier kun je je onzekerheid wegnemen! Goed van je. En anders begin je toch wat eerder Rums. Het beste middel om van je menstruatie af te zijn is.... Zwanger zijn hihi. Hebben jullie allemaal Sinterklaas plannen dames? Druk aan het knutselen, winkelen, rijmen en dichten?
@ytest. Mijn ongi heeft woensdagavond goed doorgezet. Wat een geluksvogels hier zeg, eerst mamaf en nu behappy een leuke prijs gewonnen @mamaf. Balen van je omowitte test maar het is nog niet je nod dus het kan nog... Ik ga weer verder, moet zo gaan werken voor de rest van de dag. Fijn weekend allemaal!
Hmm ik had gehoopt dat de klusman lngs kwam vandaag maar heeft niet gereageerd nouja misschien van de week.. We zien wel Vl vandaag met w naar opa en oma, hebben besloten om het dagslaapje er af te halen nu rond 19.00 op bed en vanmorgrn 08.30 wakker, ze is l rond 17.00 oerverveld maar doet ze el een middagslaapje valt ze pas rond 22.00 in slaap.. Nog 2 dgn tot de opname
@Adriana Werkse !! @Fidel spannend nog twee dagen .. we zijn vanmiddag bij mijn broer geweest zijn vriendin is ook net zwanger ( wat een babyboom) echt super leuk. ze is nu 6 weken. mijn broer heeft al 4 kids uit een eerdere relatie en wilde eigenlijk geen kinderen meer, maarja zijn nieuwe vriendin eigenlijk wel heel graag maar hij bleef stug zeggen van nee dat wil ik niet . toen raakte ik zwanger en kort daarna haar zus en toen is ie ineens omgeslagen en wilde hij toch wel super leuk helaas moest hij 6 maanden in het buitenland werken en was hij alleen in de weekenden thuis dus was het moeilijk om raak te schieten zeg maar haha maar nu raak, ben echt heel blij voor ze. nu zegt ie steeds: '' ja nu jij , dan komen ze bij elkaar in de klas en gaan we samen naar ouder avonden haha ''. en omdat ik heel veel ben afgevallen en graag weer aankom zegt ie steeds :'' ja de enige manier is om zwanger te worden dus wanneer beginnen jullie ? '' ml wilt het liefst NU NU NU haha gister had ik de pil weer besteld dus ik zei dat binnenkort kan op halen , zegt ie : heuh je zou het toch niet meer halen ? uuhmm jawel ! haha ik begin er wel steeds meer zin in te hebben , en lijkt me wel heel leuk om samen zwanger te zijn met mijn schoonzus of vlak achter elkaar maarja dat heb je niet voor het zeggen he
@Behappy. Wauw wat een mooi pakket! En wat staat ze er vol verwondering naar te kijken @mamaf. Wat jammer. Zeker omdat je je misselijk voelde dan is een witte test balen! @Kapitein. Ga maandag bellen met de huisarts. Hoop dat ze het bloed afnemen in eigen praktijk anders moet ik naar het ziekenhuis toe en dat is een ritje die ik liever niet doe. Wij hadden sinterklaas plannen maar schoonouders gooiden roet in het eten (om logische reden). Ze wilden 2 uur eerder beginnen maar nu vind mijn zwager de voetbal belangrijker dan sinterklaas. Gezeur dus  een keer maar nooit weer wat mij betreft. @Fidel. Spannend! Lijkt dus wel te helpen dat middagslaapje eraf. Hoe lang is ze dan vervelend, tot naar bed gaan? @Behappy. Kan me je gevoelens voorstellen. Maar maak vooral geen overhaaste beslissingen. Jij bent uiteindelijke degene die het kindje moet dragen en uiteindelijk verzorgen. @Micchan. Mooi buikje!
Ytest ik voel me ei springen en merk het aan slijm... Adriana klopt maar schat die kan klein in... Maar zou kunnen natuurlijk. Kapitein wij hebben Sinterklaas gevierd op het werk van mijn man, was gezellig maar ben gesloopt. Wij helpen ook mee namelijk Behappy haha leuke reactie Rums sterker nog zelfs na de test nog steeds misselijk.... Sorry heel kort een snelle reactie ben kapot zo druk vandaag, maar morgen ook fijn avond dames! Ik ga slapen zzz
@rums. Aarghh voetbal is leuk maar ik HAAT het dat mensen het soms belangrijker vinden dan familie/vrienden! Klinkt me bekend in de oren jammergenoeg @behappy. Laat die pil nou maar links liggen, jij bent er aan toe hoor! Mensen officieel is het nu alweer december! De laatste maand van 2013.... Wat gaat het toch snel. Nog even en we hebben er allemaal een kindje bij als het goed is
Ja Adriana gaat allemaal heel hard maar aan de andere kant kan het weer niet snel genoeg gaan dat we allemaal zwanger zijn Mijn kleine man vandaag alweer een half jaar.
Leuk hoor gaan jullie het nog vieren? Adriana dank je wel ga jij je verjaardag nog vieren? Hier 31 jan 10 jaar samen....
Lief Vooral de combi van lichamelijk niet zo super, dus (te) weinig doen in huis en me daar schuldig over voelen en de heimwee naar mijn familie en Nederland.. Kan niet wachten tot ons meisje komt, maar aan de andere kant zie ik er steeds meer tegenop.. De familie van m'n vriend kan komen wanneer ze willen (nouja, en wanneer ik het toelaat, natuurlijk), terwijl mijn familie het met een foto moet doen.. Het staat me zo tegen, ik walg er bijna van. Wist ik van tevoren natuurlijk, maar het wordt nu steeds echter en komt steeds dichterbij.. Vriendlief is ook erg druk de laatste tijd, werkt extra uren omdat we in december een week geen inkomsten hebben (omdat we dan in NL zijn natuurlijk), dus is van 7:30 tot 18:00 weg, daarna moeten we meestal nog de boodschappen enzo doen, koken, vaatwasser en dan moet ie huiswerk maken/leren voor de universiteit.. Daartussen natuurlijk relaxen, met vrienden en familie praten enzo, en dan is het al bijna weer tijd om te gaan slapen. Ik kijk echt alleen maar uit naar de weekenden, want dan brengen we wel heel veel tijd samen door.. Ook in bed gaat het niet echt fantastisch meer, omdat het vaak pijn doet in m'n buik en ik dan niet echt naar de volgende keer uitkijk.. Maar van drie keer per dag naar drie keer per week is toch wel een megastap terug, al lijk ik er meer mee te zitten dan hij (Kun je toch niets aan doen? En ik heb ook nog een hand.. Ja leuk ) Nouja euh, beetje erg emo dus.. Dankjewel Oooh spannend! Ohhhh herkenbaar.. Wauw wat een superpakket! En ze kijkt er zo lief naar, smelt.. Niet leuk Neeee Knuffel! Dit jaar natuurlijk nog niet, ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, haha.. Maar volgend jaar mag ik ook! Wel druk bezig met kerstinkopen voor familie, telt dat ook? Dat scheelt flink qua tijd, ik hoop dat het goed blijft gaan! En morgen al de opname, tsjee wat spannend.. Hahaha heerlijk zo'n enthousiaste man, lees je niet erg vaak! Grrrr wat vervelend zeg Ben geen fan van voetbal maar vind EK en WK wel leuk om te kijken, maar het zou nooooit voor iets anders gaan.. Kan daar niet zo goed tegen. En dankjewel! Pfoeee, december alweer inderdaad.. De drukste maand van het jaar en ik ben er dus niet echt weg van.. 2 december de echo 4 december mijn oma jarig 5 december sinterklaas (maar daar hoef ik dit jaar dan niks voor te doen ) 6 december mijn vader jarig 15 december mijn vriend jarig 24 december kerst bij schoonouders en 's avonds op de trein stappen 25 december aankomst en kerst bij mama 26 december ook kerst bij mama, met zus, zwager, neefje en oma erbij (weet niet zeker of oma de 25e al komt of de 26e pas) 27 december op bezoek bij m'n vader en stiefmoeder 28 december winkelen (wilde m'n moeder heel graag en ik wil ook wel even snuffelen wat ze in Nederland voor leuks hebben ) 29 december broertje jarig 30 december vroeg weer op de trein stappen, 's avonds rond 23 weer thuis 31 december oud en nieuw, de bedoeling was met schoonouders, maar die willen het dus ook met vrienden vieren, maarrrr 'die ken ik al' (jaha, want ik heb ze welgeteld 1 hele keer gezien! ), en daar heb ik niet echt behoefte aan (vooral niet na de vorige dag zo'n lange reis terug en m'n familie weer hebben moeten achterlaten), dus ga het wel even aankaarten bij m'n vriend.. Gefeliciteerd! Wat een droppie is het toch <3 Jij ook gefeliciteerd! (Ook alvast voor woensdag, want dat ga ik waarschijnlijk vergeten ) Lang al! Zooooo, ouwe.. Nee joh, prachtige leeftijd toch! Nog heerlijk jong, vind ik Ook al zo lang, leukleuk!
Zo meiden, ik ben er ook weer even. Hopelijk beantwoord ik iedereen ........... @mitf He bah, een omo-witte test en al ongi of nog steeds niet?? Wat een schatje en gefeli natuurlijk. @rums Hmmmm, hoe is het nu gegaan met sinterklaas vieren?? Belachelijk dat hij het voetbal belangrijker vond, mijn man is helemaal fan van F1, maar dan neemt hij het wel op hoor @behappy Hahaha, ml en jij zitten dus nog niet op 1 golflengte wat betreft de 2e?? Nou hier gister ook een discussie gehad. Manlief vindt dat we nu toch even een pauze moeten inlassen. We willen heel graag een meisje, maarja natuurlijk heb ik vertelt dat de kansen groter zijn wanneer je verder van je ei af sex gehad hebt (max 5 dagen). Gister leek ik mijn ei te hebben, echt menstruatie klachten dus manlief wilde niet. Want ja we hebben geen haast. Dus 's avonds in bed zegt hij, maar we kunnen we een cd gebruiken. Dus ik zeg: alles of niets dus toen helaas niets, maar hij vond t prima als we vanavond weer sex hebben, tja. @micchan Och jeetje wat heb jij een dukke agenda in December, hopelijk trek je dat een beetje, pffff @sinterklaas Nee hier geen sinterklaas, ik hou niet van die gedichten ed. En vorig jaar heb ik het voorgesteld om het ook op een andere manier te doen, dus deden we 50/50. Moest het uiteraard weer op mijn schoonmoeders manier :x en dan ook nog van die k*t cadeau's inpakken, zoals een ui en een aardappel. Dus ik heb gezegd, dit jaar niet S. snapt er toch ook nog niks van. @fidel Dat is vervelend, maar kun je haar niet na een uurtje wakker maken?? Volgens mij nu iedereen gehad???? Nou hier een prima weekend gehad. Zaterdag wedstrijd, clubkampioenschap en 1e geworden Daarna niet zo heel veel gedaan, was laat afgelopen, dus wat boodschapjes en stoofpeertjes gemaakt. 's avonds lekker op de bank met manlief. Vanmorgen lekker wezen zwemmen met z'n 3tjes en vanmiddag beetje wasophangen en opgeruimd. Gegeten bij een pannenkoekenhuis met een goed bevriend gezin. Daarna bij hun even op de koffie, was erg gezellig. En nu is het alweer zondagavond en morgen weer aan het werk Naja volgende week lekker zo t/m di naar Antwerpen en dan wo/do werken en vrijdag alweer vrij Fijne avond nog dames