Hallo meiden , Vanaf vandaag ben ik ook lid van deze pagina. Heb er al veel op gelezen en het is super leuk om jullie verhalen te lezen. Maar goed, ik ben 26 jaar en pas getrouwd. Mijn man en ik proberen nu echt zwanger te worden. We zitten in onze eerste ronde en ik vind het allemaal erg spannend. Begin volgende week vindt mijn eisprong plaats. Doordat ik niet een super regelmatige cyclus heb, weet ik niet precies wanneer, dus ik moet het maar in de gaten houden. Spannend dus! Groeten van friezin
Welkom op deze site.... Dit is echt een SUPER-site Veel plezier en succes met zwanger worden! Liefs Niki
Hoi friezin, Welkom bij de club! Ik heb mij ook vandaag ingeschreven omdat ik ook wat kennis op wil doen. Ik zit ook in de eerste ronde voor het eerste kindje dus heel erg spannend allemaal net als bij jou. Nou succes ermee en ik hoop voor jullie dat het snel zal lukken!
Hallo meiden, Bedankt voor jullie welkom! Ik hou jullie op de hoogte over hoe het allemaal gaat. Groetjes Friezin
Hoi hoi, Pff, deze site is beste wel verslavend hoor! Eigenlijk wil ik er niet veel bezig mee zijn dat ik zwanger wil worden. Maar ik kan het niet Maar dat komt jullie vast bekent voor. En wachten duurt lang.... Groeten van Friezin