Zwaaien, kussen..klappen enz.. Wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

klappen en kusjes dat is een NO NO voor Sam... hoelang je het ook probeert.

Op muziek danst hij wel.. ( zittend handen omhoog en heel snel wapperen ;) )

Zwaaien alleen maar als je hem vast hebt.

dit is sinds 9 maandjes

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

kusjes geven doet Dano al :D alleen nog niet als ik het vraag. maar hij duwt zijn open mond tegen mijn gezicht aan en maakt een hmmm geluidje. zo knuffel ik Dano altijd. pak ik met mijn mond zijn wangetje en maak een mmmm geluidje. echt zoooo schattig als hij dat doet.

3. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura was er vroeg bij! Kusjes met 6 maanden, zwaaien met 7 maanden en in de handjes klappen met 7,5 maand!

4. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    hier al met 8 maanden vooral met klap is je handen en als er iemand weggaat zwaait mijn dochtertje en geeft handkusjes

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    hier alleen nog zwaaien

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

HIer ook zo iemand die al uren aan uren klap eens in je handjes doet maar geen respons krijgt, :) ik moet wel lachen want zwaait weer wel :D .. denk dat je daar niet echt een vaste leeftijd voor hebt als ze het niet willen dan doen ze het toch niet hahaha :)

7. Ons manneke is nu bijna 11 maanden en is ineens alles tegelijk gaan doen! Helemaal geweldig .... zwaaien, klappen en kusjes geven! 's ochtends zit ie na z'n fles met z'n duimpie in z'n mond en z'n knuffeltje te kroelen ... zeg ik: "krijgt je knuffeltje geen lekker kusje", geeft ie z'n knuffeltje een kusje, de schat! Ons kust ie nog niet (wel zo'n fase gehad, met open mond en een hoop kwijl erbij), maar z'n knuffeltjes.... Klappen doet ie nu ook heel enthousiast. Als ie een muziekje hoort of als je het voor doet. De ene dag denk je wanneer gebeurt er nou iets en de andere dag gaat het ineens zo snel!

Groetjes,

Ellis

Deel Deze Pagina