pfff vind het zo spannend..... dinsdag hebben we om tien uur de 20 weken echo hoop dat alles goed is met ons kleine mannetje..... kan haast niet slapen zo spannend vind ik het hahaha groetjes willow
Het is ook spannend, zo'n echo! Er kan zoveel niet goed zijn, logisch dat het spannend is! Ik had dat ook heel sterk. Sterkte met wachten en hopelijk kun je dinsdag opglucht adem halen en lekker genieten van je zwangerschap!
spannend he! wij hebben donderdag de echo. Probeer er nu nog niet te veel aan te denken, maar sta donderdag vast strak van de zenuwen. Heel veel succes alvast!
Het is ook elke keer wéér SUPER spannend! Zeker met een voorgeschiedenis he meid. Succes met wachten en straks kun je vast helemaal verliefd weer naar buiten!
hier ook eentje heb hem ook donderdag ben zo benieuw ook omdat geslacht nog niet weet en of alles wel goed is met de kindje spannnend
spannend he?! ik heb m vd week gehad! heb er niet van kunnen slapen. dacht alleen maar aan wat er allemaal mis kon zijn! gelukkig zag alles er goed uit! succes dinsdag! xxx
Ooo ja ik herken t zo. Vind t zelf ook weer heel spannend maar ik denk er maar aan dat t vaker goed dan verkeerd zit. Verder erg benieuwd nr t geslacht. Nub zei jongen, geslachtsecho meisje maar ze lag er niet super voor. Woensdag mogen we. Gelukki lekker op tijd s ochtends.
Ook wij hebben morgenvroeg de 20 weken echo om 9.40u. Ben ook erg gespannen!!! Hopelijk allemaal goed nieuws!! Succes allemaal!
Zeker spannend vooral met jullie voorgeschiedenis, was het toen te zien op de 20 weken echo? Krijg je een GUO trouwens? Hoop dat alles goed is!!
hoi dames, alles was goed met onze kleine boy!!!!!!!! ben helemaal blij en opgelucht!!!! hij had alleen wel een klein stipje op zn hartje maar dat maakte niets uit zei de echoscoopist alleen moest hij het wel melden aan ons en aan de gyn. groetjes willow
haha idd de echoscoopist dacht bij de eerste echo volgens nub een meisje, jij wist het dus beter dan hem hahahhaha, en hij heeft het nog nooit verkeert gehad tot nu!