overdag slapen drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Faye80, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, mijn zoontje van bijna 7 maanden is een ramp met slapen overdag. Nu ook weer ontzettend moe en probeer hem al 2 uur in slaap te krijgen. Ligt hij in mijn armen bijna te slapen, eenmaal in bed zet hij het direkt op een hartverscheurend brullen. Ik kijk het steeds 5 minuten aan omdat hij anders echt helemaal over zijn toeren raakt, hoesten, verslikken. Savonds en snachts slaapt hij wel goed. Pfff, weet het echt even niet meer..

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier proberen we het los te laten... als het niet lukt om te slapen dan uit bed. Ik was eerst ook 2 uur met hem bezig maar dan zijn ze allang overprikkelt dus kleine kans dat t dan lukt... hier is af en toe dan wandelen de oplossing of flesje..

Maar vervelend is t wel als t niet lukt! Ik weet niet of het bij jouw kindje nu een fase is rond de 7 maanden? Misschien werkt t om bij hem te blijven in zijn kamertje tot dat hij slaapt?!

3. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Flesje heb ik al 3 keer geprobeerd, hij drinkt altijd maar kleine beetjes namelijk dus na ieder flesje ligt hij bijna te slapen op mijn schoot maar eenmaal in zijn bedje is het drama, bij hem blijven heb ook geprobeerd maar dat vind hij alleen maar heel interessant en ik kan ook nooit heel lang naast hem zitten want ook nog een dreumes beneden rond scharrelen. Los laten heb ik ook al meerdere malen geprobeerd, weer mee naar beneden, maar dan wil hij helemaal niks, niet in de box, niet in zijn wipper, niet op schoot en wordt dan echt heel jengelig. Heb hem nu maar even in zijn wandelwagen voor het raam gezet. Wandelen gaat nu echt niet lukken want het is hier echt ontzettend koud, daar ga ik van huilen.. ;) haha. Brullen is gelukkig gestopt nu, ligt nu een beetje naar buiten te staren. Zo nog maar weer een keer proberen..

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn zoon is bijna even oud.. Maar hier is het ook drama overdag.. S nachts nu ook maar ik hoop dat dat een gase is.. Overdag is altijd al zo geweest..

Ik heb me er maar bij neergelegd dat het de ene dag beter lukt als de andere dag..
    Ik geeft bv en vaak valt hij dan in slaap tot ik hem wegleg dan is het brullen..
    Dan neem ik hem maar weer mee want dat wordt toch niks.. Wil hij niet op een kleed op de grond dat is hier meestal dan wel een succes en dan speelt hij een minuut of 10 en dan probeer ik het opnieuw.. Maar hij slaapt zoiezo nooit langer als een uur..

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier hetzelfde! Ik laat hem maar, meestal wil hij wel beneden spelen.

Deel Deze Pagina