Werken op kraamafdeling

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door BabyAngel, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb een vraag en hoop dat u me kunt helpen.

Als klein meisje droom ik al van "kraamverzorgster" worden en werken met baby's. :D
    Mij is ooit verteld dat ik dit niet kon doen omdat ik alleen een mavo diploma heb.;)
    Mijn droom heb ik verder laten varen en raakte zelf ook al op mijn 18de zwanger.
    Ik ben 3jaar thuis geweest bij mijn zoon en ben toen een baan gaan zoeken.
    Ik werd meteen aangenomen in het kruidvat waar ik me in zeer korte tijd goed opgewerkt heb tot leidinggevende en mede sleutelhouder.

Nu ik zwanger ben heb ik deze verantwoordelijkheid even aan een andere collega "gegeven"omdat ik vaak gestresst was als iets niet verliep zoals ik dat wilde.
    Dit bevalt me eigenlijk wel prima alleen komt er een bepaald gevoel bij me naar boven en dat is dat ik eigenlijk niet meer met plezier ga werken en de sfeer op het werk ook niet altijd leuk is.

Mijn hart gaat als een gek te keer als ik denk aan het beroep waar ik als klein meisje altijd van droomde:):D
    Ik zou het liefste willen werken op de kraamafdeling in het ziekenhuis,ik krijg er een heel fijn gevoel van als ik daar aan denk.

Kunt u mij helpen waar ik informatie kan vinden hier over?
    De duur en koste van de opleiding.
    Heb al eens gezochten internet maar vind niet echt iets.

Heel erg bedankt,ik hoop zo dat mijn droom uit gaat komen:D

Liefs Melanie

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je hebt deze vraag ook in de lounge gesteld en daar worden al antwoorden gegeven. Om het forum overzichtelijk te houden is het niet toegestaan om dubbel te vragen.

Ilja

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké maar hier was hij gericht op jou en in het ander topic aan gewoon forum leden die Mss al wat ervaring hebben opgedaan;);)

Maar bedankt voor je fijne antwoord,ik ga snel verder snuffelen naar meer informatie want dit proeft naar meer:D

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohja, weet je Mss een site waar ik meer specifieke informatie kan vinden over de mogenlijkheden?

Deel Deze Pagina