Hoi even een vraag over flesjes Mijn dochter drinkt nutrilon omneo uit de flesjes van difrax Maar maat s gaat te langzaam en m gaat te snel Iemand die ik ken heeft dezelfde voeding en gebruikt dr. Brown flesjes met speen maat 2 Nu vroeg ik me af zit daar zoveel verschil in, in die dr. Brown fles maat 2 of difrax fles maat m ??
Ja, de nummer 2 speen van dr. Brown zit precies tussen de S en M speen van difrax in. Echter is de speen van difrax een vrij stugge en stevige speen, mijn zoontje vond dit erg prettig, maar weigerde hierdoor elke andere speen. Hier dus hetzelfde dilemma gehad. Omdat hij geen last had van het te snelle drinken, dus netjes de tijd liet tussen de voedingen en ook geen extra last het van de reflux hebben we het uiteindelijk na een hoop getob zo gelaten. Maar je zou de nummer 2 speen dus kunnen proberen.
Mijn zoontje drinkt uit de dr brown fles met de difrax s speen. Hij krijgt nu rijstebloem in z'n laatste fles en gebruik ik de maat m speen. Heb nr 2 van d'r brown ook geprobeerd, maar die ging te langzaam plus zoontje vind de difrax speen veel fijner. Die is inderdaad stugger