Ben echt onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Deejay, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deejay

Deejay Lid

14 jan 2007
    15
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,

Ik ben 9 maanden geleden gestopt met de pil die ik 7 jaar heb geslikt en altijd regelmatig ongi geworden dus toen ik stopte met de pil werd ik de 1e 3 maanden heel erg onregelmatig ongesteld je kent het wel je denkt meteen ik ben zwanger maar nee het was ontpillen had ik gehoort oke ik me er bij neer gelegd en gewoon verder gegaan met het klussen nu werd ik van de 4e maand tot de 8e maand regelmatig ongesteld kon precies vertellen wanneer ik ongie moest worden nu was het in de 8e maand dat ik 2 weken te vroeg ongi werd en maar 1,5 dag inplaats van 4/5 dagen maar goed er niks achter gezocht en 14 dagen er na weer lekker geklust en tot de dag van vandaag ben ik nog niet ongi geworden.Ik heb een cyclus van 30 dagen dus zou de 9e weer ongi geweest moeten zijn maar nee nu heb ik ook wat last van een aantal dingen die me best onzeker maken zoals :

niet kunnen slapen maar wel heel erg moe zijn
    heel erg veel plassen
    een week misselijk geweest en duizelig
    stemmings wisselingen
    heel snel schrikken
    Witsel met afvegen en af en toe in me slip

Nu vraag ik me af of ik toch zwanger zou kunnen zijn ben bang om te testen bang voor weer een teleur stelling ik heb mezelf voor genomen dat als ik volgende maand nog niet ongi ben om te testen.

Groetjes Miranda

2. Deejay

Deejay Lid

14 jan 2007
    15
    0
    0
    Rotterdam
    Dames ik ben net ongi geworden dus laat maar zitten in iedergeval bedankt.

Groetjes Miranda

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miranda,

Balen......Maar veel succes we duimen voor je

Imke

Deel Deze Pagina