Hoi hoi, Hoop dat iemand mij een beetje duidelijkheid kan geven. Ik ben in de tweede week na mijn laatste ong. De pil vergeten. Ik kwam hier pas een hele dag later achter en ben toen weer door gaan slikken. Ik kreeg na ong 2 dagen een beetje donkerbuin bloedverlies. Dit duurde niet lang. Was in die dagen erna vreselijk moe. Ik moest toen na 2 weken weer ongesteld worden, maar tot nu toe nog steeds niks. En ben nu ruim 3 weken overtijd. In totaal heb ik 4 testen gedaan, laatste vanochtendvroeg met ochtendurine, weer neg. Ben 2 weken geleden naar de ha geweest, want wilde een bloedtest, maar de ha zei, je zal binnen nu en een week wel ong worden, dus ik moest maar gewoon wachten. Echt hele erge zwangerschapsverschijnselen heb ik niet, wel sinds 3 weken een hele dikke harde buik, pas zelfs sommige broeken niet meer. Af en toe heb ik hoofdpijn, heb meer afscheiding, last gehad van gevoelige tepels. Nu voel ik me weer fit, maar paar weken geleden kwam ik niet vooruit, veel moe. Af en toe ben ik er minder mee bezig maar wil nu onderhand wel duidelijkheid en weten waaraan we toe zijn. Slik trouwens al 7 jaar de pil, nog nooit men. Overgeslagen en stipt optijd normaal gesproken. Groetjes
Hallo, Als je test elke keer negatief is, is de kans dat je zwanger bent klein. Ben je nu weer gestart met de pil? Dit kan namelijk invloed hebben op de menstruatie. Maar ook als je die niet slikt omdat je wacht op je menstruatie en dan weer te gaan slikken kan dit even duren want je bent aan het ontpillen. En het kan dan even duren voordat je lichaam het zelf allemaal oppakt. ' Ga terug naar je huisarts en geef aan dat je nog niet ongesteld bent en vraag nogmaals een bloedtest aan. Dan weet je het zeker. En kan je evt. weer starten met de pil of weer gewoon de stopweek inlassen. Groetjes Ineke