Zwaar(dere) baby, zwaardere bevalling!?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mirre, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het zegt niets hoor geloof ik...moet zeggen dat ik daar persoonlijk niet over mee kan praten want ik ehb wel een zware bevalling gehad ...dochter was 4560gr, 60cm groot en ik liep 42,5wk voordat ik ingeleid werd..de rest zal ik je besparen ;)

2. Motherlove

10 aug 2008
    42
    0
    0
    Ik had een vraagje... :)

Is het dan niet mogelijk als het hoofdje te groot is dat ze dat van te voren op de echo zien zodat dat gemeten kan worden?
    Dan weten ze toch van te voren of het een keizersnede word?
    :(:

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    @motherlove: volgens mij is dat niet mogelijk en proberen ze het altijd eerst op de natuurlijke manier. (maar een kz is ook niet alles hoor)

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tja mijn guppie was ook helemaal niet ingedaald.... toen ik vroeg aan de vk of mijn bekken daarom niet op gemeten moest worden (want dat had ik gelezen) zei ze: "we zien op dat moment wel of het past.."..

Nou zoals ik zei kon hij het heuveltje niet over... en hebben ze met de vacuum eraan zitten sjorren... toen ging het net...

xxmona

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bij mij in het zkh zeiden ze dat die metingen altijd onbetrouwbaar waren en dat ze dat daarom ook niet deden...

6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    Ingeleid op 38w5d
    Geschat gewicht van de baby +4.200kg
    Uiteindelijke gewicht: 3kg890, dus dat viel best nog wel mee :)

Zijn hoofd zat wel verkeerd in mijn bekken en moest gehaald worden met een keizersnede...

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    39 weken: 4620 gram en 53 cm

heb een ingeleide bevalling gehad en heb anderhalf uur en 1 minuut moeten persen..

Ik ben geen smal bekken dus het viel me wel tegen..:)

Maar lag denk ik meer aant hoofd want toen die er door was glibberde de rest van de 9 pond er zo achteraan ....

En bijna totaalruptuur...

Liefs, paula

Deel Deze Pagina