Hoi dames, ik ben nu net 10 weken zwanger en heb sinds twee dagen last van mijn stuitje. Bij verscheidene bewegingen en handelingen krijg ik venijnige steken. Zitten moet uiterst voorzichtig, nu al twee nachten flink lopen woelen en fatsoenlijk naar het toilet gaan is ook uit den boze! Ik heb over 1,5 week de 12 weken echo. Zal ik haar mijn problemen voorleggen of zal ik deze week toch al even langs de huisarts gaan? Het schiet er soms ook zo maar in. Voelt alsof je door je rug gaat, maar de pijn iets lager zit dan normaal! Alvast bedankt, dames! Groetjes Friesin
Had mijn vraag ook al gesteld onder het kopje "zwangerschap en gezondheid" maar daar werd helaas niet op gereageerd.. Hoop dat het hier wat anders verloopt👍
De haptonoom heeft mij iets ideaals geleerd. Kan je partner voor je doen. Hij moet z'n hand onder je stuitje leggen als een soort kom. Dan blijf jij er lekker op liggen. Alsof je als kip over je ei heen zakt. Dit een paar minuten doen, dan haalt hij heel langzaam z'n hand weg en blijf je liggen. Dat was voor mij echt een verademing. Als je vent niet in de buurt is kan je ook op een opgerold paar sokken gaan liggen. Succes ermee, ik weet hoeveel pijn het kan doen!
Bedankt voor je reactie! En wat een ontzettend grappige manier om van de pijn af te komen hihi. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat de pijn af begint te nemen! En daar ben ik best wel blij mee👍