hey, ik ben er vanochtend achter gekomen dat ik heel pril zwanger ben. Ik heb eventjes uitgerekend op internet, 4 weken en 2 dagen. Nu is mijn vraag: morgen is m'n NOD en de test gaf een streepje aan, maar niet echt een hele duidelijke. Dat is niet gek, want het is nog heel pril. Wanneer moet ik naar de verloskundige bellen?
Ik zou sowieso even wachten tot je voorbij je nod bent en een overtuigende test in handen hebt. Dan eens rustig een vk zoeken en erheen bellen.
Van harte gefeliciteerd!! Ik heb ook twee dagen voor mijn NOD getest en had gelijk een hele positieve test (maar achteraf bleek ik ook al een week verder te zijn dus op zich wel logisch) CB test heb ik op mijn NOD 's ochtends gedaan. Ik denk niet dat het zoveel zin heeft om nu op één dag meerdere testen te doen. Beter test je morgen nog een keer of op je NOD. Behalve als je dat perse wilt natuurlijk dan denk ik zo'n 4 uurtjes..? (Let wel op een CB test is minder ''gevoelig'' dus die kan vandaag best negatief aangeven en overmorgen positief..) Ik heb zelf mijn verloskundige met ongeveer 5 weken gebeld. Even een weekje zelf ''gevierd'' Ik zou even wachten tot na je officiële NOD.
Ik snap het! Ik wilde zelf ook nog ff wachten met de CB tot na m'n NOD. Morgen is m'n NOD. Bedankt voor je reactie & advies!
Positieve test is positieve test (al is dat moeilijk te geloven dan he? haha) Maar superfijn dat morgen je NOD is. Ik zou dan lekker de CB doen (zijn al duur genoeg) want inderdaad dat woordje Zwanger is ook wel fijn! Heel veel succes en ik duim voor een prachtige zwangerschap voor je! Geniet ervan!
nogmaals van harte gefeliciteerd.... heb met 6 weken vk gebeld en met 7 weken een echo gehad, toen kon ik het pas echt geloven
Dankje ramona! Oke, heb nu net nog een testje gedaan.. en die was toch nog iets duidelijker als vanochtend. Terwijl ik nu minder kon plassen..
Gefeliciteerd!! We lopen zowat gelijk.. Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld omdat ik niet wist wanneer dat hoorde. Achteraf bleek dat op de site stond dat ze het liefst hebben dat je je tussen week 7 & 8 aanmeld. Maarja, dat wist ik niet Bij ons doen ze de termijn echo met 10 weken, maar ik heb het idee dat dat nog wel eens verschilt. Hoop dat dit een gezonde plakbeeb is Hele fijne tijd gewenst!