M'n hoop is weer vervlogen! Zou me zo goed uitkomen als ik nu met nummer 2 wel lekker die schoonmaakdrang zou hebben, maar helaas, de stoel in de zon leidt me veelste snel af .. Kansloos..
Hihi hier ook nergens te bekennen. Met 20 weken heb ik er even last van gehad maar nu idd ook alleen maar lui en gelijk uitgeput
Je weet wel, die goddelijke drang om alles van top tot teen te soppen tot het blinkt, dat alles naar bosviooltjes ruikt en alles perfect geordend op zijn plaats ligt, gestoft, gezogen, gedesifecteerd, gewassen, gestreken en ga zo maar door..
Geen idee wat dat is lig liever op de bank En kom vaak niet eerder m'n bed uit dan 12 uur Hahahahahahahah
Hier ook weer niets te bekennen helaas! Vorige keer begon het pas op dag van de bevalling, dus ben benieuwd! Gewoon lekker genieten van rust en de zon is ook heel belangrijk!
Oh nesteldrang komt ook niet in mijn woordenboek voor. Bij de vorige ook niet gehad en ga er vanuit dat ik het deze keer ook niet zal krijgen. *ligt nu lekker op de bank lui te wezen terwijl ik morgen jarig ben en het halve huis nog moet schoonmaken*.
pfff, ik wacht al weken op die nestelrang, maar is nog nergens te bekennen, en dat terwijl ik het zo goed kan gebruiken nu we nog aan het verbouwen zijn en er nog helemaal niks voor de baby klaar is. had er bij mijn oudste 2 kinderen wel last van dus heb ergens nog wel hoop dat het goed gaat komen. ik wist niet dat je het ook gewoon niet kunt hebben, mag toch hopen dat het een dezer weken nog komt
Oh ja, zo jammer. Ik heb er beide keren zo op gehoopt. Maar nee Nou ja, bij de eerste wel beetje. Ik heb toen van die ronde kaartjes gemaakt die ze in sommige winkels ook in de rekken hebben hangen, om aan te geven waar een nieuwe maat begint. Dat was al zeldzaam georganiseerd voor mijn doen. Maar daar hield het op. En bij de tweede echt helemaal niks.
Hahaha ik heb daar inderdaad ook (nog) geen last van. Ik heb bij m'n eerste wel "hamster drang" gehad. Toen kookte ik grote pannen pastasaus die ik invroor en stond de voorraad kast echt tot de nok toe vol.
Ik dacht ook dat ik het nooit zou ervaren, maar wonderen bestaan haha! Gisteren wc, badkamer en bovenverdieping gesopt, vandaag beneden gezogen en gedweild. Bovendien nog even alle was weggewerkt. Nu zit ik op de bank te genieten van mijn schone huis haha. Waarschijnlijk is dit van korte duur, aangezien ik een peuter heb rondlopen en vriendlief de tuin aan het omploegen is... Ik hoop dat het nog even blijft. Bij de eerste overigens totaal geen nesteldrang gehad.