Ik was even foto's aan het uitzoeken op mijn laptop, en kwam deze nog tegen van vorige maand. Elke keer als ik een zwtest doe, maakt niet uit welk merk, maar heb altijd een indrooglijntje.. Heb ik gewoon altijd pech ofzo? Het is echt iets van het laatste jaar, daarvoor kan ik me niet meer heugen dat ik als ik een test deed er een indrooglijntje stond.
tja weet niet wat er los is.. kijk maar in mijn album. lijk op wat goeds maar blijft vals te zijn indroogstreeps ook veel gehad hoor.
ehm.. kheb nog nooit een indroogstreepje gehad.. en afgelopen jaar toch zeker zon 30 tot 40 testen versleten. maar wel vervelend als je ze wel hebt.. misschien keer klacht over indienen?
Ik kijk altijd of ik kleur in de streepjes zie (dus b.v blauw of roze) zo niet is het ook geen posi test.... een ander streepje zou ik niet eens naar kijken EN zeker niet als een twijfel ervaren... Op jouw foto is hij ook hardstikke kleurloos dus hardstikke negatief in mijn ogen maar misschien ben ik erg nuchter ingesteld.
Hmmm... Ik had zes en vijf dagen voor NOD getest en er verscheen een heel licht gekleur lijntje, maar ik dacht dat het een indrooglijntje was... Is een indrooglijntje altijd wit...? Of kan het ook een kleurtje hebben...? In mijn geval was het heel licht paars met de ultra test van Matcare...?
Ik weet inderdaad dat die test negatief is, ik moest hem doen om te beginnen met Provera. Maar het gaat mij er gewoon om dat die indrooglijntjes er elke keer zijn. Een indrooglijntje is inderdaad wit, en heeft geen kleur.