Even een vraagje. Zijn hier nog meer meiden die zo ongeduldig zijn als ik. Vanmiddag bij een collega op bezoek geweest die 2 weekjes geleden is bevallen. Ik had de kleine meid zo in me armen liggen en ik had zoiets van waarom moet ik nog zo lang wachten ik wil dit ook al. Ik kijk echt de maanden weg maar het gaat ineens zo langzaam terwijl ik nog geen maand geleden zei van wat gaat het hard. Over 2 weken hebben we de 20 weken echo en ik wil dus ook perse weten wat het wordt, neit dat het me uitmaakt maar ik ben gewoon ongeduldig en veels te nieuwsgierig.
Ja ik ken het, bij mij gingen vooral de eerste twintig weken tergend langzaam, gelukkig gaat het nu wat sneller, maar ben ook zo nieuwsgierig naar de kleine!
Pffff, als je dat nu al hebt, dan heb je nog wel ff te gaan! Sterkte de komende maanden. Ik herken het zelf niet echt. Bij mijn eerste zwangerschap ging de tijd wel langzaam, maar ik genoot van elke seconde dat ik zwanger was. Nu vliegt de tijd en kom ik aan alle kanten dagen te kort om alles te doen wat ik moet doen (lees: werk afkrijgen, huis verbouwen). Ik schrik me iedere keer te pletter als ik m'n banner zie staan dat ik alweer een paar dagen verder ben, haha.
ik weet hoe het is om zo te verlangen. gelukkig gaat bij mij de tijd wel snel! ik kan echt niet wachten tot ik me ventje vast heb maar weet ook heel goed dat het nog maximaal ruim 4 weken kan duren. pas sinds ik 37 weken ben vind ik de tijd langzamer gaan omdat je weet dat het MAG komen. wel scheeld het dat ik met 25 weken nog ben begonnen aan me stage periode van 8 weken dus dan heb je wat nieuws en ben je de hele dag druk dus vlliegt de tijd voorbij. enige tip dat ik je dus kan geven is, probeer zo veel mogelijk leuke dingen te doen. dan gaat de tijd allemaal veel sneller!
ook last van. en ik kan je vertellen: sinds we weten wat we krijgen is het er bepaald níet minder op geworden, haha! ach, op zich is het nog als de dag van gister dat ik met die testjes aan het klooien was, en nu ben ik alweer over de helft! dus ik hoop dat die tweede helft lekker opschiet ook. weet je, we krijgen zo die hectische decembermaand, en die vliegt bij ons altijd zo voorbij. en dan nog dik twee maanden en dan heb ik al verlof. nou, schiet best op, toch? en jij loopt maar ietsje achter op mij! kop op, je kindje komt écht!
Ik ben ook ontzettend ongeduldig, waren we maar alvast weer 13 weken verder...maar ja we kunnen niets anders doen dan wachten! Ik heb er ook ontzettend veel zin in!
haha voor mij waren de 1ste 24 weken zo voorbij ik had mijn eerrste echo toen ik 24 weken en 4 dagen zwanger was! dacht dat ik pas een paar weken zwanger was en ging nog op vakantie naar het buitenland en kon niet eerder terecht bij de verloskundige! dus een wweek nadat ik terug kwam van vakantie ben ik me kapot geschokken! * En bij de 30 weken dacht ik o jee ik wil de kleine nu al vast houden! de tijd slakt voorbij de dagen lijken wel maanden te zijn gelukkig ben ik nu al bij de 34 weken, maar dan zie ik meiden die al bij de 38 weken zijn dan denk ik ooooooh was ik maar zo ver! liefs
zoo dat moet echt schrikken geweest zijn zeg maybe vond de eerste 13 weken verschrikkelijk langzaam gaan. vanaf toen gaat het echt super snel vind ik. hoef nog maar 1 weekje te werken voor mijn verlof misschien gaat de tijd dan wel weer langzamer hoor, als ik thuis ben
En het grappige is als je straks bevallen bent, dan denk je terug aan je zwangerschap en denk je: had ik er maar meer bewust van genoten, en het is zo snel voorbijgevlogen! Gek he, hoe dat gaat. Maar kan het me van mijzelf ook nog wel herinneren hoor. Heel begrijpelijk!
En waarschijnlijk ga je straks als je bevallen bent de kleine heel erg missen in je buik! want ik voel haar u dag en nacht en dan straks is me buik leeg en plat haha! maar kan niet wachten om haar beet te houde JUFFIE ben nieuwsgierig wanneer je bevalt 31 december haha! ik de 30ste liefs
Ook hier weet ik precies hoe het voelt. Tot op de dag van de bevalling lijkt het langzaam te gaan. En als ik nu terug kijk, dan denk ik wat ging het snel.