Goedemiddag, Sinds afgelopen dinsdag ben ik er via een tweetal testen achtergekomen dat ik zwanger ben. Ik had al zo het vermoeden gezien ik al een tijdje niet te genieten was en overdag vlagen van misselijkheid had. Nu heb ik overdag een erg onrustige buik en darmen. Ik heb lichte stekende/brandenede pijnen laag onder navel bij schaamstreek, voelt een beetje alsof ik ongesteld met worden, tevens moet ik regelmatig naar de wc voor beide boodschappen en heb last van winderigheid. Ook begint mijn buik aardig op te bollen en voelt mijn baarmoeder zwaar of drukkend aan. Zijn deze verschijnsellen normaal of is het niet goed. Ik weet overigens niet hoelang ik reeds zwanger ben, kan me niet meer herinneren dat ik mijn maandelijkse periode in maart heb gehad, in februari wel maar toen was het minder slijmerig(sorry wist niet hoe anders te omschrijven).
Hi jompie, je klinkt hartstikke zwanger! GEfeliciteerd. Probeer even goed na te gaan hoever je zou kunnen zijn. En maakt je eerste afspraak bij de verloskundige rond de 8- 10 weken. Imke