Hoi allemaal, Ik ben na 1e poging ixci nu 8 weken zwanger. Ik zou me heel erg gelukkig moeten voelen en blij. Afgelopen dinsdag echo gehad en hartje zien kloppen. Alleen ik voel me vreselijk. De afgelopen week kon ik helemaal niets binnen houden. Ik heb alle middeltjes al geprobeerd ook een tablet van de huisarts tegen misselijkheid. Je mag er 3 op een dag maar je wordt er wel enorm slaperig van. Dat schiet dus ook niet op. Alsnog gaf ik over. Het is niet normaal meer. Ik voelde me bere schuldig omdat ik zo niet de juiste voedingsstoffen binnen krijg. Sinds gister sta ik heel erg vroeg op en eet ik over de hele dag naar behoefte. Alleen de behoefte is dus de hele dag. Ook de nacht. Als ik niet eet krijg is zo'n trek gevoel en geef ik meteen over. Ik kan toch 's nachts niet steeds gaan eten? Heeft iemand tips? Ik zit ook heel gauw vol terwijl het misselijke gevoel gewoon blijft. Na een tijdje heb ik weer trek. Ik weet niet meer waar ik goed aan doe. Wat is nou DE tip om ervoor te zorgen dat de hele nacht geen honger heb. Dan kan ik hopelijk eindelijk weer eens gaan slapen. Hopelijk kan 1 van jullie me helpen. Liefs Ger
Overdag wel steeds kleine beetjes eten...en proberen het gezond te houden. Maar meest al is het zo bij zwangerschapsmisselijkheid dat het erger wordt bij een lege maag. Als je zo de dagen door komt...dan bewaar je die pilletjes toch voor de nacht? Voor t slapen een pilletje even later nog iets eten en naar bed. Als je wakker wordt nog zo'n tablet met evt iets van een cracker ofzo (al op je nachtkastje leggen). Als je er slaperig van wordt slaap je hiermee hopelijk iets langer en beter. En natuurlijk je licht ontbijtje ook al klaar leggen op je nachtkastje of laten klaar maken door je man. Niet zonder eten je bed uit...dat kan ervoor zorgen dat je juist misselijk wordt (s ochtends dan)
bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik vit b6 tabletten om miskramen te voorkomen maar deze vitamine b6 kan ook helpen tegen misselijkheid. bij mn 1e zwangerschap hield ik ook niets binnen. 5 kilo afgevallen en niets hielp. volgens mij heeft de b6 mij in de 2e zwangerschap geholpen. verder inderdaad toch proberen te eten. succes en sterkte want het valt niet mee!