As donderdag de pretecho!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jenny, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,
    heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho!!! Ik moet het ff kwijt ben er al helemaal zenuwachtig voor. We willen graag weten wat het wordt. As donderdagavond dan weten we het. Nu kan ik helemaal niet meer wachten!
    Jenny
     
  2. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hoi jenny wat spannend,ik ben pas 7 weken maar ik kan nu al niet wachten hahaha,ga je t ons ook vertellen :(: zal wel leuk zijn :) gr sophietje
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja, iedereen mag het weten. Ik kan het toch niet voor me houden! dan kunnen we ook gerichter gaan zoeken naar kaartjes en een naam. Ik ben nu al ongeduldig, erg he? Jenny
     
  4. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hebben jullie 2d of 3d echo? Hoorde nl dat je bij 25 week zwangerschap betere 3d beelden hebt (wij hebben nl daarom gewacht tot 25 week zwangerschap) Wel geweldig dat jullie niet zo lang hoeven te wachten, want een echo en een kijkje in de buik is natuurlijk ontzettend speciaal, en wij hebben het grotendeels ook gedaan omdat wij heeeeeeeeeeeeeeel graag wilden weten of we een jongetje of een meisje zouden krijgen.
    En wij wilden het eerst voor onszelf houden, maar uiteindelijk konden wij het helemaal niet voor ons houden, iedereen mag weten dat wij een klein meisje krijgen!! ;) (mss ook wel een groot meisje als ik kijk naar de omvang van mijn buik :) )
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hi, we krijgen een 2,3 en 4 d echo. Het klopt wel dat je als je wat verder bent mooiere beelden krijgt, maar ik kan gewoon niet langer wachten. Ik denk ik bel gewoon vandaag, misschien duurt het wel een paar weken voordat we terecht kunnen. Maar donderdag kon het al en dan kunnen mijn vriend en ik allebei. Ja, toen zei ik gelijk ja. Ik ben gewoon veel te ongeduldig. Maar ik kan je van de week vertellen wat voor fotos het zijn geworden en of de beelden goed zijn. Ik zal ze wel op de site zetten dan kun je ze zien.Ach en misschien laten we het daarna nog wel een keer doen. Het is veel geld, maar ze nemen het je niet meer af.
    Liefs jenny
     
  6. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Jullie weten toch al wat het wordt! Het wordt toch een baby! Nee grapje, veel plezier bij de echo....en ben benieuwd.
    Gina
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Spannend Jenny!! Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent. Geniet er van he!

    Pim
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij hebben een pret pakket genomen hahahaha :) Een bij 20 weken en een bij 29 weken. En dat was zoooooooooooooo mooi!!! Kan ik echt iedereen aanraden!
    Veel plezier!
     
  9. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Veel plezier Jenny!!
    Het is echt heel bijzonder zo'n pretecho.
    Wij hebben er afgl. dinsdag 1 gehad.
    Errug mooi hoor even stiekum kijken in je buik.
    Alles zag er prima uit en wij weten het geslacht ook, maar willen het voor onszelf houden, zolang dat lukt haha. Het geeft je ook een gevoel van rust als je alles even hebt gezien. Kunnen we er weer even tegenaan. Dus geniet ervan donderdag!
     
  10. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Leuk zeg!! Heee geniet er heeeel erg van. Ik was ontzettend onder de indruk van deze beelden en idd het is veel geld, maar het zijn beelden die je nooit weer krijgt!!!

    Liefs Carry
     
  11. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoi wij hebben ook een 3d echo gehad en dat is zo ongelooflijk mooi dat je nog bijna gaat denken of de baby nog in je buik zit of niet want je ziet echt alles zelfs de bolle wangetjes en wat nog mooier was is dat we zagen dat de baby een slokje van het vruchtwater nam en vervolgens weer uitspuugde zie je echt zo´n soort witte wolk het mondje ingaan en weer uit en wat de geslachtsbepaling betreft kon zij geen uitslag geven omdat de baby te beweeglijk was en de hele tijd met de benen dicht lag met de voetjes op de billen dus nu gaan we weer op 27 februari en anders weten we het pas bij de geboorte maar je houd ons op de hoogte he veel plezier bij je echo

    groetjes nathalie
     
  12. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Jenny!!

    Wat leuk dat je toch de pretecho laat doen! Ben ook heel nieuwschierig hihi..nog een paar daagjes hoop dat ze snel voorbij zijn voor je!!

    liefs Peetje
     
  13. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Jenny!!!

    Hoe was je pretecho??????????????????

    liefs Peetje
     
  14. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey Jenny,

    ik was ook al nieuwsgierig...laat je t even weten?
     
  15. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @ Jenny: Volgens mij is de hele familie aan het pretecho kijken :) (of niet) Dat is wel het eerste wat wij hebben gedaan na de pretecho, langs de familie om de beelden te laten zien!
    Laat je ons nog wel weten hoe het was??

    Gr Carry
     
  16. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig!
     
  17. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    JOEHOE!! JENNY!!!
     
  18. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    is jenny hier nog steeds niet geweest?? ben nu wel heel erg benieuwd!
     
  19. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    ik hou dit topic nu al een paar dagen in de gaten, maar zie idd dat Jenny niet reageert, Ik heb al wel wat van haar gehoord gelukkig is alles helemaal goed met haar kleintje!!!!

    Liefs Peetje
     
  20. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    HALLOOOO, sorry, maar hier ben ik dan! Alles was goed en we krijgen een manneke. We dachten echt dat het een meisje zou worden maar het ws voor 100% een jongen. helemaal geweldig. We hebben een dvd van 30 minuten en heb hem al 5 keer gezien. Ik kan het moeilijk geloven nog steeds, dat wij dit wonder mogen meemaken. Ik sta er elke dag bij stil wat een wonder het is en dat we heel gelukkig zijn. Zon echo is echt aan te raden, ook wel eng. Maar je weet wel of alles goed is of niet.
    Iedereen die er nog een laat maken heel veel plezier.
    Liefs Jenny
     

Deel Deze Pagina