Hallo meiden, ik heb sinds een paar dagen een zwaar gevoel in mijn onderbuik, alsof er een strakke band omheen zit. Het is een constant gevoel dat een paar uur aanhoud (Ik heb het nu al de hele dag) en het doet geen zeer. Ik ben alleen pas 6 weken zwanger en het is dus veel te vroeg voor harde buiken. Ik ben nu heel erg bang dat dit een voorbode voor een aankomende miskraam is Kan iemand mij vertellen wat het anders zou kunnen zijn? Liefs, Fleur
Moeilijk is dat he? Ik vraag me ook bij alles wat voel af of dit wel goed is.... Steekjes, drukkend gevoel op vagina (vanaf de binnenkant), minder gevoelige borsten....... Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn, maar ik wil je veel succes wensen om de dagen tot de echo door te komen!!!! Ik weet helaas hoe je je voelt.....
Zeker moeilijk! En inderdaad bij elk steekje of krampje haal je je de gekste dingen in je hoofd. Ik heb nog niet eens een dikke buik en ik vind de zwangerschap nu al loodzwaar, haha. Komt ook nog bij dat ik vorige week ben ontslagen en mijn vriend is sinds vandaag ook voor een week weg. Ik heb dus veels te veel tijd om na te denken en te piekeren! Ik zie dat jij al bijna voor je 1e echo mag. Spannend hoor, hoop heel erg voor je dat alles goed is! Liefs, Fleur