Hallo allemaal, Vandaag zit ik op 6DPO. Ik heb sinds gisteren al zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik. Het is een beetje zeurend, bijna licht tintelend. Ik voel het ook in mijn rug (lijkt wel wat op bandenpijn). Ben bang dat ik vanalles in mijn hoofd haal en dat het gewoon mijn darmen zijn ofzo, maar herkent iemand dit als bijv innestelsymptomen?
Ik had vanaf 8dpo juist hele erg felle steken in mijn buik. Niet licht tintelend ofzo. Ook had ik veel buikpijn omdat ik ook heel veel diarree heb. Maar dat het naar mijn rug ging herken ik ook wel!!!
Ik herken het gevoel en lees nu dat jij je positieve test al hebt! Gefeliciteerd! Hopelijk ik ook binnenkort!
Ik ken wel dat knijpend gevoel toen ik die 2 hele vroege miskramen had. Het is echt een speciaal gevoel en die had ik niet toen ik ongesteld moest worden. Soort steek maar ook weer niet gewoon alsof iemand knijpt daar beneden. Hihihi en gefeliciteerd!
Ik heb dat zware gevoel niet tot NOD gehad, maar testte wel al op 9 DPO positief. Heb nu wel een zeurend trekkend gevoel in de onderbuik en zere boobs Succes meiden!
jeej ik haal me van alles in me hoofd... heb nu een spierpijn gevoel in me onderbuik en pijnlijk met hoesten, maar ben vast en zeker niet zwanger... gefeliciteerd dames!
Ik herken het ook! Heb het niet continue,maar al een aantal dagen met vlagen. Zit nu op 10 dpo..ben benieuwd!
Ha,ha...... natuurlijk kun je zwanger zijn mooi dipje trouwens op je temp-kaartje.. ik duim voor een innestellingsdip en over enkele dagen een positieve test Haha.. pijn, met hoesten, niesten en snel opstaan, heel herkenbaar van mijn zwangerschappen
oh begrijp het al. dag na eisprong he? al die afkortingen! meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd! ik ben pas 4dpo en heb wat lichte krampjes en ben licht misselijk soms, maar dat zou wel erg snel zijn he? vast hartstikke psychisch haha!
Hey Kimke, Het zou best kunnen hoor..sommigen voelen vanaf de eisprong al wat. Vorige x had ik het ook.., misselijk vanaf 1dpo. Helaas bleven de testen toen vaag en zat het niet goed. Het is toen uiteindelijk met iets meer dan 5 weken mis gegaan.. Maar goed dat zegt natuurlijk niks over dat het niet goed zou zitten als je kort na je eisprong misselijk bent! Afwachten dus maar...en duimen!