Hoera week 37 here I come!

Discussion in 'Zwangerschap' started by moontje2008, Jul 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hiep Hoi.. met een beetje geluk ga ik de magische 37 weken grens halen! Thuisbevallen.. mag ik sowieso niet, maar gaat om het idee!

Begonnen met een hoge bloeddruk van mezelf, meteen onder controle bij de gyn.. zonder problemen volgehouden tot week 29, 5 dagen in het ziekenhuis, medicijnen... twee weken terug was mijn onderdruk weer aan de hoge kant, medicijnen iets omhoog en vandaag weer een bloeddruk van 110/84.. da's heel netjes voor mij!

Zondag weer voor meting en CTG, baal ik best van, maar snap ook wel dat ze mijn bloeddruk in de gaten moeten houden en ik was bang dat mijn laatste weken in het ziekenhuis zouden zijn, dus dat ik thuis ben is super!

Donderdag weer CTG en verloskundige.. dan ben ik 37 weken.. en dan denk ik dat ze me gaan inleiden.. dat gevoel heb ik zelf al zeggen ze wel dat zolang mijn bloeddruk zo blijft ze niets gaan doen.. Al zullen ze me nooit tot week 42 laten lopen..

Ik ben thuis en ik voel me goed, de kleine hebben ze vandaag opgemeten en is precies zo groot als ze moet zijn, volgens mijn gyn heeft ze geen last gehad van mijn bloeddruk.. ze is ruim 5 pond..

Ook al kan het nog spannend worden en wou ik dat ik een normalere zwangerschap had gehad, ik ben blij, week 37 here I come!

x

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Gefeliciteerd meid hopelijk heb je dat wondertje snel vast en dan kan je de moeilijke maanden even vergeten.

liefs

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Wauw, dat klinkt heerlijk! Gelukkig maar dat je goed in de gaten wordt gehouden, want dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Spannend hoor, wie weet heb je al binnen een paar dagen je baby vast!!

Share This Page