Ik heb tijdens deze zwangerschap nu ong 8 x een bloeding gehad. Elke keer krijg ik soort menstruatie krampen, vloei ik ongeveer een volledig maandverbandje vol, het vloeien stopt en dan is het ook echt weg. Ik moet dan gelijk naar het zkh voor controle; baarmoederhals, placenta, baarmoedermond. Nergens is dan bloed op te zien. Dinsdag avond hebben ze me opgenomen.. Nu heb ik gisteren om 18.00 weer een bloeding gehad en dit keer was er wel oud bloed te zien. Ik mag nu enkel uit bed om te plassen. Goed, allemaal voor een goed doel en ik doe er werkelijk alles voor maar ik ben die bloedingen zo ontzettend beu en ik moet nog 15 weken en ik vraag me af hoe dat dan gaat. De gyn zei wel dat ik niet te bang moet zijn, desondanks de bloedingen ziet alles er goed uit.. Hoe zou dit verder gaan? Herkent iemand dit? Vorig jaar had ik een hematoom met wekelijks wel 4 bloedingen en toen ben ik met 19w4d bevallen. Nu mocht ik al 3 weken niet meer werken enz van de gyn. Wss uit voorzorg maar soms maak ik me toch echt zorgen door dat stomme bloedverlies. Ook weet ik wel dat er meer mensen op de wereld zijn met bloedverlies maar toch. Hopelijk mag ik voor het weekend naar huis toe...
Hebben ze nu nergens weer een hematoom gevonden? Bloedverlies is heel eng. Ik hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan ondanks het bloedverlies. En laat dr R maar goed op je letten! Dikke knuff meis, zal aan je denken als ik vanmiddag in het zh ben.
He.. Nee dit keer geen hematoom.. Maar wel elke keer een bloeding al vanaf week 7. Dokter R. is erg meelevend en sympathiek.. Je weet hoe hij is maar dat is wel prettig nu! Maar vind het gewoon elke keer eng en weet niet wat me nog te wachten staat de komende weken.. Natuurlijk heeft niemand een glazen bol waar hij/zij in kan kijken maar ja..
ik heb me vorige 2 zwschappen gevloeid ook nooit wat gevonden sommige vrouwen schijnen gewoon te vloeien tijdens de zwschap bij mij kwam het ook altijd na week 20 nu gelukkig nog niks gezien
Ja is hij idd, mis hem stiekem een beetje na al die jaren je hebt gelukkig de medische grens behaald, maar hopelijk blijft je kleintje nog langer zitten. Helaas kan niemand vooruit kijken. Maar blijf hoop houden he! Ik ben volgende week ook in het zh dus als ik evt iets kan doe voor je.. Knuff.
pfoe sterkte meid!! Bloedverlies is altijd spannend en zeker na je vorige zwangerschap Ik hoop dat je kleintje nog heel lang blijft zitten, en bedenk dat je bijna bij die 27 weken bent en dan zijn de kansen van je kindje iig enorm veel groter geworden. Even om je een hart onder de riem te steken.
Wat vervelend al die onzekerheid. Aan de ene kant goed dat ze niks kunnen vinden maar aan de andere kant heb je nu die onzekerheid. Ik had ook steeds bloedverlies vanaf ongeveer 12 weken, zat zo'n beetje iedere 1,5 week wel bij de gyn. Met 22 weken weer en toen bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben door een verzwakte baarmoedermond, heb toen een nood cerclage gekregen. Uiteindelijk bevallen met 28 weken. Ik vind het goed dat je bent opgenomen, leuk is het natuurlijk niet maar nu kunnen ze je goed in de gaten houden. Veel sterkte en succes
Bedankt voor jullie reacties dames.. Voor nu lig ik nog in het zkh.. Ze hebben niet het idee dat ik prematuur ga bevallen maar zolang het niet stabiel is mag ik niet gaan.. Arts zei dat hij geen glazen bol heeft en niet weet hoe het gaat lopen.... Dus, we zullen zien!
Heel veel sterkte. Weet hoe je je voelt. Heb vanaf 5,5 w dagelijks bloedverlies gehad tot 16w. Daarna zo af en toe. Kan de wegen in t ziekenhuis dromen heb. Werk sinds de 8e week naar halve bak. Ook io moest bij 30w blijven na een bloeding. Gelukkig maar iets meer dan een dag. Toen was alles goed en mocht ik naar huis. Mocht. daarna niet meer werken. Had er veel moeite mee dat ik werd opgenomen terwijl we dat de hele zwangerschap natuurlijk wel voelde aankomen. Ze kunnen bij mij ook geen oorzaak vinden. Bedenk maar dat t voor jou en je kleintje t beste is. Ik hoop dat je snel naar huis mag en t bloedverlies niet terugkomt voor je bevalt.
Ik heb vannacht ook amper geslapen. Lang leve de krampen en harde buiken.. Mag vandaag voor t eerst 2x 10min lopen.. Heb er nu 1x 10 min op zitten en nog geen half uur later helderrood slijmverlies. kan zijn omdat ik aantal dagen stil heb gelegen maar als het meer wordt dan kan ik weer plat....... Pff.... Fingers crossed..
Idd door het plat liggen hoopt het van binnen wat op. Had ik ook als ik gelegen had. Doe het maar rustig aan meid.
Hey Mayke, wil je even heel veel sterkte wensen! Ik weet hoe t is om zo in onzekerheid te zitten... Na 3 miskramen nu opnieuw zwanger, maar ook al 3x een bloeding gehad en ook een aantal dagen opgenomen geweest in t ziekenhuis. Tot 11 weken volledig plat moeten blijven liggen en ook enkel opstaan om naar de wc te gaan.. Afschuwelijk vond ik dat!! Voor nu gaat t goed en mag ook rustig wee dingetjes, maar die angst blijft... Ik had trouwens bij de eerste bloeding geen hematoom, konden ze ook niet vinden waar t bloed vandaan kwam!! Bij de 2e bloeding 2 weken later was er opeens wel een groot hematoom te zien.. Die is daarna gelukkig kleiner geworden en nu is ie weg en hopelijk blijft ie ook weg!! Hoop van harte dat t snel weer de beterende kant op gaat en dat je snel weer lekker naar huis mag!! Ik duim voor je!
Helaas alweer 2 grote bloedingen gehad. CTG was goed maar god wat blijft dit eng. Bueno jij hebt het ook al pittig gehad.. En jij hebt nog langer te gaan. Hoop ook echt dat het je goed afgaat de rest van je zwangerschap!
Heel veel sterkte! Toch een eng idee bloedverlies. Het hoort niet. Ik lig helaas ook in het ziekenhuis. Ben 21 weken en werd vanmorgen wakker met menstruatiekrampen. Blijken dus weeën te zijn. Mijn baarmoederhals is al zo dun als een vrouw die 30 weken zwanger zou zijn. Ben echt heel erg bang want ze kunnen er ook echt niets aan doen. Heb 2 zetpillen gehad en die helpen redelijk. Hoop echt dat het morgen over is. Ik leef met je mee. We zouden rond deze weken nog lang niet in het ziekenhuis moeten liggen. Sterkte!
@Babylief; jeej wat heftig.. pfff, lijkt me doodeng zeg.. Ik heb dan wel bloedverlies maar gelukkig geen weeen.. Ik wil je heel veel sterkte toe wensen!!!
Sterkte meid, ik hoop dat je snel naar huis mag en dat alles goed gaat met jou en je kleintje Ook hier onverklaarbare bloedverlies zonder een tot nu toe achterhaalde oorzaak (14 weken ben ik) Bij mij lag ik letterlijk in een plasje, echter is nergens bloed te vinden op de echo, bij een volgend bloedverlies mag ik ook naar het ziekenhuis, laten we duimen van niet. Ben benieuwd hoe het afgelopen is met je?
Nou idd pffffff gezien je vorige zw, doe het maar plat liggen en volhouden, je wil niks riskeren nu! Jeetje zeg, dit wil je gewoon niet hebben.. Heel veel sterkte !