Zwaar gevoel in onderbuik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Heart, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
    Had eergisteravond, en gistermorgen na het slapen een vreemd zwaar gevoel links in mijn onderbuik. Maakte me best wel zorgen, en daarom de verloskundige gebeld.
    Ze vroeg me of er ook pijn uitstraalde naar mijn been, maar dit was gister niet zo. Toen dacht ze even na, en zei dat ik moest proberen onder een warme douche te staan, en rusten met evt een kruik op die plek. Als het niet beter werd hierdoor moest ik haar weer bellen.

Gelukkig ging het gistermorgen na een half uurtje onder de douche gestaan te hebben wel beter! Toen ook lekker op de bank gaan liggen met kruik, en de rest van de dag niet veel gedaan (behalve zittend strijken dan)
    Nu heb ik sinds gisteravond, een gek gevoel in mijn linkerbeen..
    Misschien maak ik me wel zorgen om niets, maar omdat mijn moeder gister ook schrok en zei dat ik dan echt rustig aan moest doen en vk direct moet bellen als het weer terugkomt(zij heeft ooit ook dit gevoel gehad in haar buik, en kindje bleek overleden te zijn) ben ik nu wel een beetje zenuwachtig. Na het opstaan kreeg ik een kleine kramp in mijn buik, en gistermiddag ben ik lang misselijk geweest. Terwijl ik dit alleen in de eerste weken van mijn zwangerschap een héél klein beetje had.

Zal ik mijn verloskundige weer bellen, of pas bellen als dat zware gevoel in mijn buik weer terugkomt? Ik weet het niet meer! :(

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hm Heart wat naar voor je. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Zorgen zijn natuurlijk nooit goed voor je dus waarom bel je niet gewoon even naar de verloskundige. Misschien kan zij je wel geruststellen.
    Ik zou wel benoemen welke nare ervaring je moeder heeft gehad!
    Voelde je je kindje eigenlijk al?

Sterkte en ik ga ervan uit dat het allemaal goed komt ;) .

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Als je je ongerust maakt, gewoon je VK bellen. Inderdaad wel even vertellen welke ervaring je moeder heeft gehad.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina