Dames, Weet iemand een leuk vlot adresje voor zwangerschaps yoga in den Bosch of Waalwijk of iets er tussen in? Thanks !
Zwangerschapsyoga Waalwijk en omgeving Kaatsheuvel, Drunen, Heusden, Waspik - Yoga voor Mama Zelf geen ervaring mee maar lijkt me wel leuk daar. Tis dat ik neg te ver weg woon al kom ik wel uit die buurt
Yoga is yoga in elshout. Een paar lessen gehad nu. Eerder nog nooit yoga gedaan dus wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Niet zweverig, heerlijk down to earth. Na de eerste les zei mijn vriend al dat ik er super relaxt uit zag
Is het leuk daar Scooter? Kleine groepjes toch? Heb er gisteren naar gekeken, twijfel alleen wanneer ik mezelf aan moet melden
Ik vind van wel. De groepsgrootte wisselt een beetje. Er zitten vrouwen die 38 weken zwanger zijn, maar ook die 20 weken zwanger zijn. En alles een tussenin 😉ik zou gewoon een mailtje sturen, dan krijg je alle informatie. Ik heb ook al vrij vroeg gemaild en vanaf een week of 20 zijn de lessen te volgen (rekening houdend met alle vakanties en dergelijke, maar je krijgt van haar dan een startdatum)