zwaar gevoel onder in mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annika, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Steeds vaker heb ik een soort zwaar gevoel laag in mijn buik. Alsof het hoofdje daar drukt? Ik kan het niet anders uitleggen. Ik heb dan echt het gevoel dat ik mijn buik moet ondersteunen. Vooral wanneer ik (te snel) opsta voel ik het. Het kan toch niet nu al aan het dalen zijn? => met 28 weken...

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ik heb ook dat zware gevoel onder in mn buik heb ik al een paar weken maar bij ligt de kleine met de rug bovenop mn blaas.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb dat ook soms. Bij mij zal het iig niet van het indalen zijn.

4. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Ik ben dus gelukkig niet de enige.... Wel vreemd gevoel hè?

5. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb dit ook.
    Ook heb ik dan vaak steken, volgens de vk is dat bandenpijn.

En dat zware gevoel is het gewicht van je kindje wat onderin hangt (tenminste bij mij dan).
    Ook mijn kleintje is nog niet ingedaald maar zit al wel wat lager.

Silly

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heel herkenbaar, ik had soms wel eens gevoel of het er zo uitkon vallen.

en laatste dagen regelmatig pijn in mijn liezen, of als ik op mijn zij lig dan ook precies aan die kant in mijn lies. en vanmorgen werd ik wakker met buikpijn. maar ja, het kindje maakt nu natuurlijk een groeispurt mee, en dat zullen we wel voelen.

7. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ik heb het ook al een paar weken en heb het de verloskundige gevraagd en die zei dat de baby waarschijnlijk erop drukt.

8. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik heb dit ook vooral tijdens het lopen. Ineens wordt het heeel zwaar hard en gespannen. Dan moet ik even stil staan en dan gaat het weer. Zal we met voor weeen of indalen te maken hebben. Die kleine is nu ingedaald en heb er nog last van. Dus zullen de banden wel zijn in combinatie met harde buik ofzo ....

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik heb daar ook af en toe last van. Was gisterbij de vk en die zei dat het hoofdje al wat lager in de bekken lag, dus vandar ook meer druk. Aan de ene kant een vervelend gevoel, maar aan de andere kant fijn te weten dat onze kleine nu waarschijnlijk niet meer in de stuit gaat liggen. Devk zei dat dat heel knap zou zijn.

groetjes Semmi

Deel Deze Pagina