zwaar gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Richa, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, de test was positief.
    Ik doe woensdag nog wel een xtra test omdat ik het niet kan geloven...
    Maar nu heb ik sinds gisteravond en vandaag eigenlijk de hele dag een soort zwaar gevoel in me buik, herkent iemand dit?

Groetjes

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zwaar gevoel? Vol? Misselijk? Weeig?
    Ik weet niet zo goed wat je bedoeld, herken het dus zeer waarschijnlijk ook niet.
    Sterkte ermee, ik hoop niet dat je er echt LAST van hebt.
    Elmo

3. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja moeilijk uit te leggen, nee niet misselijk, maar alsof er iets heel zwaars in me buik zet, heel raar. Doet geen pijn verder en heb er ook geen last van, maar vroeg me af of meerdere vrouwen dit herkennen...

Net zoals het gevoel van : oh als het maar goed gaat?!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, ik herken dat 'zware gevoel' van mijn zwangerschap. Alsof er een vuist in je onderbuik duwt zeg maar.
    Dat hoort bij zwangerschapsverschijnselen hoor. Je baarmoeder verandert al snel en dat kan dit gevoel geven.

5. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zoiets is het wel ja..... Af en toe een kramp gevoel erbij, weet niet heel vreemd allemaal...

kan het alleen nog steeds niet geloven, ik had vorige keer ( 1ste ronde ) een cyclus van 35 dagen.... Dus het zou zo kunnen zijn dat ik best nog ongi kan worden toch? Omdat het dan niet goed ingenesteld is toch?

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Een krampgevoel, licht ongi gevoel, kan ook heel normaal zijn hoor ;)

Wanneer had je deze keer je NOD, wanneer had je ongi moeten worden?
    Als je op NOD positief test is de innesteling al wel gelukt, die is dan klaar. Maar goed, ook wat later kan er nog veel mis gaan helaas. Miskramen komen regelmatig voor, het risico is het grootst tot 12 weken zwangerschap. Maar ga daar maar niet vanuit hoor!

7. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Natas1,

Ik bedoelde 32 dagen cylcus, dus ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden, maar was toen met vakantie, dus zondagochtend getest, positief...
    Maar waar ik zo bang voor ben is omdat het me 2de ronde is, me cylcus nog niet elke maand dus klopt, ik misschien nu een cyclus van veel langer zou moeten hebben, waardoor ik misschien pas deze week ongi had moeten worden en dus te vroeg getest heb....

Groetjes

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi

nou positief is positief hoor.

gefeliciteerd.

sommige mensen kunnen voor hun nod al positief testen.

groetjes mik

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meid ik teste ook 3 dagen voor mijn NOD al posi ! en zie mijn banner ! maak je niet te druk streep is streep !
    gefeliciteerd

10. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    hoi allemaal, :D

Ik heb sinds een week ook zo n zwaar gevoel in mijn buik, ik ben slechts 1maand geleden gestopt met de pil en moest normaal op 13okt ongi worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
    Vanmorgen getest en test was negatief dus ik weet niet goed wat er gaande is vanbinnen, pff echt niet leuk! :cry: Mijn onderrug doet ook veel pijn, net een gevoel alsof ik een zware rugzak moet meezeulen. Mijn buik staat gespannen en het is net alsof die uitrekt. Wat zou dit nu zijn? :confused:

groetjes,

Jessica

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi

ik zou er nu nog vanuit gaan dat dit ontpillen is. had ik ook had de eerste maand een cyclus van 42 dagen en drie negatieve testen. w8 dus nog maar even af.

groetjes mik

12. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Achzo,

Alvast bedankt voor de snelle reactie hé :D , maar kan ik dan zwanger worden als ik niet ongi word? Om de hoeveel tijd zou het verstandig zijn dan om eens te testen als mijn regels zolang wegblijven denk je?

groetjes,

Jessica

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou je bent nu vijf dagen overtijd he als ik het goed zie. ik zou nog een weekje wachten met testen en er vanuit gaa dat het ontpillen ben. dan valt het ook niet zo tegen die negatieve testen.

ja een vrouwenlichaam is gek hoor

groetjes mik

14. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Ja, dat is wel juist, want hoe optimistisch men ook is, het is altijd een teleurstelling als het negatief is hé. En vooral als je je anders voelt dan normaal vind ik. Amai, ik heb medelijden met vrouwen die dit maandenlang meemaken, moet frustrerend zijn. Ik merk ook dat ik me snel laat meeslepen in berichtjes op dit forum over vrouwen die zwanger zijn en dezelfde kwalen hebben als ik. Dat is enerzijds hoopgevend en anderzijds teleurstellend als de test negatief blijft. Maar toch bedankt om me met mn voetjes op de grond te houden, ik zal je raad zeker opvolgen !

;)

15. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    En voor jou is het blijkbaar ook spannend hé, binnen 3daagjes test :D
    Ik duim alvast voor jou hoor! ;)

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    haha ja we willen het zo graag he was voor mij ook een teleurstelling vorige maand hoor.

je wil zo graag dat tweede streepje op die test dat je hem desnoods er zelf met een stift opmaakt.

hahahahahah

vrouwen zet mijn man dan.................

groetjes mik

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    na wilde al twee keer een test doen maar hou me toch nog even in. ik hoop het zoooooooooooo..............................

groetjes mik

18. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Dag Mik,

heb je de test gedaan vandaag? Ben benieuwd hoor! ;) xxx

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja negatief. denk dat het gewoon nog ontpillen is als ik over een week nog niet ongesteld ben ga ik weer testen maar dit keer hou ik me wel rustig en ga me er niet teveel op verheugen. is pas de tweede ronde na de pil

groetjes mik

bedankt voor het vragen lief hoor............... ;)

20. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Volgende ronde beter hé , tja, ik vraag me af wat het moeilijkste is: ongi worden, maar op naar de volgende ronde, of in dezelfde ronde blijven fladderen zonder ongi te worden..?

xxx

Deel Deze Pagina