wel-niet-wel-niet, wat ishet nou

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tipp42hgg, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende erg in mijn maag.

Ik had op 10 sept ongesteld moeten worden, maar werd dat niet. Test gedaan, negatief. Later nog een gedaan, weer negatief. Naar de huisarts, urine naar het lab, weer niks (inmiddels was het 21 sept.)

Op 27 sept werd ik iets wat je in de verte wel ongesteld zou kunnen noemen, heel licht, klein beetje. 29 sept was het weer over.

Inmiddels is het okt en ik had zaterdag ongesteld moeten worden. Maar nee...

Ik heb sinds sept. steeds een soort van krampjes in mijn onderbuik (bij gaan zitten, bij opstaan, bij hoesten en niezen), heel erg moe, heel erg prikkelbaar. Geen pijnlijke borsten (ze kriebelen wel vreselijk), wel vaak misselijk. Ik ben ook wel iets aangekomen (en ik ben niet heel erg anders gaan eten...)

Ik ben in juni gestopt met mijn pil en mijn cyclus was direct heel erg regelmatig. Zijn dit toch zwangerschapssymptomen en nemen alle tests me in de maling of is mijn lichaam een beetje laat van slag van het stoppen met mijn pil?

Ik ben in de war... :(

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik denk dat niemand je hier antwoord op ka geven. anders zou ik even aan de huisarts vragen om een bloedtest. da weet je het zeker.

groetjes mik

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja idd je kan beter even naar de HA gaan,of over een paar dagen weer een testje doen,dan weet je het zeker.
    ik hoop voor je dat het goed nieuws is ;)
    liefs mounia

Deel Deze Pagina