Ik ben 36 weken zwanger, en heb deze klachten al wel eerder eens een keer gehad. Alleen nu de laatste dagen heb ik na alles wat ik eet een zeurende/ drukkends pijn bij mijn galblaas of lever??? Mijn kindje ligt in stuit, ook al ingedaald, en voel duidelijk dat haar voeten het niet zijn (die parkeert ze onder mn ribben). Verder weinig vruchtwater waardoor ik al wekelijks onder controle sra bij de gyneacoloog.. Wat zou dit kunnen zijn? Het is de laatste dagen zelfs al na het eten van een koek o.i.d.
Hoi Poeliwoepi, het zou kunnen dor het weinige vruchtwater dat het kindje heel direct op je organen kan drukken, met billen, hakken, knieƫn etc. En toch kan het zijn dat je maag en darmstelsel, als ik het maar door een koek, wordt geactiveerd of vergroot waardoor je die druk op je lever/galblaas ervaart. De kans is klein dat het echt je lever zelf is, met name omdat je klachten gerelateerd zijn aan eten en de pijn naast je maag zit, maar wellicht toch wel even iets om met de gyn te overleggen. Groetjes Brigitte