eetlust is weer terug!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik moet even mijn blije nieuws kwijt..namelijk dat ik mijn eetlust weer terug heb! hihihihi in het begin van mn zwangerschap kon ik niks laten staan en toen sinds een week of 3 had ik nergens meer trek in en at met moeite mn avondeten op. maakte me dus wel zorgen of dat de baby wel genoeg binnen kreeg weet ik veeelll....... maar nu beste mensen is het weer terug hihih ben zo blij hiermee!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

jippiieeeee :)

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
  4. lennylenn

hiihihi jaaa ga vanaaf dus een lekkere lasanga maken hmmmmm heb er nu al trek in.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goed idee jammie :)

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Beter joh!

Lust je ook gewoon weer alles?

Mijn eetlust is ook weer beter dan voorheen. Komt ook door de misselijkheid die steeds veel minder wordt!
    Maar een biefstuk of een groot stuk vlees moet ik nog steeds niet aan denken :)

Luste ik voorheen ongeveer 4 weken al geen avondeten, nu eet ik wel weer.
    Vooral spaghetti, patat & bitterballen, chicken tonight, soep..en dat soort dingen tot nu toe.

7. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad, kreeg eerst geen hap door m'n keel, ook dingen die ik normaal lekker vond en nu smaakt het me weer (een beetje te goed zelfs!) ;)

8. lennylenn

ahahahhaaaa bij mij is het echt het tegenovergestelde, toen ik erg misselijk was at ik de hele dag door en nu ik bijna niet meer misselijk ben werd het minder.
    Maar nee ik eet niet alles, patat moet ik niet meer hebben, ben wel helemaal gek op gekookte aardappel of aardappelpuree, rijst snijbonen het liefst eet ik dat elke dag.

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    :D

Nou. beter eigenlijk toch? Hahaha. De meeste vrouwen beginnen juist enorm veel te eten nadat de misselijkheid eindelijk weg is.
    Misschien een inhaalslag? :p

Ik wilde dat ik geen patat meer luste.
    Gisteren om 22.30 uur nog even 10 bitterballen en wat friet gefrituurd :oops:

10. lennylenn

bij mij is het juist dat vele dingen die ik eerst wel lekker vond nu niet meer lekker zijn. bijv. patat, frituur hapjes, chinees, mc. donalds enz vond ik in het begin ontzettend lekker nu moet ik er niet aan denken!
    alleen vietnamese loempias lust ik nog wel maar die koop ik dan bevroren en bak ik thuis zelf want meestal stinkt hun frituurvet zo erg dat ik me niet kan voorstellen dat het nejtes wordt schoongemaakt allemaal.

11. lennylenn

ja ik dnek dat ik de schade idd aan het inhalen ben nu hahahhahaa
    maar 10 BITTERBALLEN! jeetje hahahhaa nou ja toen ik nog patat lustte at ik het wel bijna 3 keer op 1 dag hoe groter de zak hoe beter dus ik ben eingelijk net zo erg. met extra veel mayo.

12. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Blij :) te horen dat het weer terug komt, ik heb namelijk hetzelfde probleem... ben normaal echt een goeie eter maar nu... eten ruikt vies, niks smaakt meer hetzelfde en na een paar happen zit ik al vol, ook helemaal geen trek (in NIKS)... baal er wel van omdat ik mij hierdoor nou ook niet bepaald super voel maaaaaaarrrrr :) er is hoop lees ik hahaha...

Liefs Nelleke

13. lennylenn

ow ja er is zeker hoop! nog ff afwachten..

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    was het echt van de 1 op andere dag terug of ging het met ups en downs want ik heb nu gsiter een hele goeie dag gehad vandaag voel ik me weer wat minder maar ik ben niet de hele dag door meer hondsberoerd dus ik hoop een beetje dat ik het ergste nu wel gehad heb...

15. lennylenn

ging idd met ups &downs hoor maar op een gegeven moment had ik echt nergens meer trek in.
    en dat beroerde gevoel ging ook gelijdelijk aan weg.. werd steeds minder en u heb ik het voornamelijk alleen sochtends heel lichtjes maar als ik dan vla eet is het over en ben ik de hele dag goed.

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dan blijf ik hoopvol dat ik straks gewoon weer alles kan eten...

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Meiden,

ik heb gisteren van PuurMAMA die pilletjes gehaald tegen misselijkheid.

Ik moet zeggen....ben vandaag nog helemaal niet misselijk geweest. Voel me weer de oude ;)

Dus een aanrader.

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh relaxt!
    Ik hoop dat het bij mij ook snel gebeurt!

Ik lust nu bijvoorbeeld geen brood en geen vlees..

Ik weet dat je smaak verandert, mijn moeder luste bijvoorbeeld geen tomatensoep meer toen ze zwanger was.

Maar BROOD en VLEES! Kom op zeg! Wat moet ik dan eten?

Oh ja en geen chocola. Dat is wel het laaaaatste wat ik had verwacht! :)

Deel Deze Pagina