Ik moet even mijn blije nieuws kwijt..namelijk dat ik mijn eetlust weer terug heb! hihihihi in het begin van mn zwangerschap kon ik niks laten staan en toen sinds een week of 3 had ik nergens meer trek in en at met moeite mn avondeten op. maakte me dus wel zorgen of dat de baby wel genoeg binnen kreeg weet ik veeelll....... maar nu beste mensen is het weer terug hihih ben zo blij hiermee!
Beter joh! Lust je ook gewoon weer alles? Mijn eetlust is ook weer beter dan voorheen. Komt ook door de misselijkheid die steeds veel minder wordt! Maar een biefstuk of een groot stuk vlees moet ik nog steeds niet aan denken Luste ik voorheen ongeveer 4 weken al geen avondeten, nu eet ik wel weer. Vooral spaghetti, patat & bitterballen, chicken tonight, soep..en dat soort dingen tot nu toe.
Ik heb dit ook gehad, kreeg eerst geen hap door m'n keel, ook dingen die ik normaal lekker vond en nu smaakt het me weer (een beetje te goed zelfs!)
ahahahhaaaa bij mij is het echt het tegenovergestelde, toen ik erg misselijk was at ik de hele dag door en nu ik bijna niet meer misselijk ben werd het minder. Maar nee ik eet niet alles, patat moet ik niet meer hebben, ben wel helemaal gek op gekookte aardappel of aardappelpuree, rijst snijbonen het liefst eet ik dat elke dag.
Nou. beter eigenlijk toch? Hahaha. De meeste vrouwen beginnen juist enorm veel te eten nadat de misselijkheid eindelijk weg is. Misschien een inhaalslag? Ik wilde dat ik geen patat meer luste. Gisteren om 22.30 uur nog even 10 bitterballen en wat friet gefrituurd
bij mij is het juist dat vele dingen die ik eerst wel lekker vond nu niet meer lekker zijn. bijv. patat, frituur hapjes, chinees, mc. donalds enz vond ik in het begin ontzettend lekker nu moet ik er niet aan denken! alleen vietnamese loempias lust ik nog wel maar die koop ik dan bevroren en bak ik thuis zelf want meestal stinkt hun frituurvet zo erg dat ik me niet kan voorstellen dat het nejtes wordt schoongemaakt allemaal.
ja ik dnek dat ik de schade idd aan het inhalen ben nu hahahhahaa maar 10 BITTERBALLEN! jeetje hahahhaa nou ja toen ik nog patat lustte at ik het wel bijna 3 keer op 1 dag hoe groter de zak hoe beter dus ik ben eingelijk net zo erg. met extra veel mayo.
Blij te horen dat het weer terug komt, ik heb namelijk hetzelfde probleem... ben normaal echt een goeie eter maar nu... eten ruikt vies, niks smaakt meer hetzelfde en na een paar happen zit ik al vol, ook helemaal geen trek (in NIKS)... baal er wel van omdat ik mij hierdoor nou ook niet bepaald super voel maaaaaaarrrrr er is hoop lees ik hahaha... Liefs Nelleke
was het echt van de 1 op andere dag terug of ging het met ups en downs want ik heb nu gsiter een hele goeie dag gehad vandaag voel ik me weer wat minder maar ik ben niet de hele dag door meer hondsberoerd dus ik hoop een beetje dat ik het ergste nu wel gehad heb...
ging idd met ups &downs hoor maar op een gegeven moment had ik echt nergens meer trek in. en dat beroerde gevoel ging ook gelijdelijk aan weg.. werd steeds minder en u heb ik het voornamelijk alleen sochtends heel lichtjes maar als ik dan vla eet is het over en ben ik de hele dag goed.
Meiden, ik heb gisteren van PuurMAMA die pilletjes gehaald tegen misselijkheid. Ik moet zeggen....ben vandaag nog helemaal niet misselijk geweest. Voel me weer de oude Dus een aanrader.
Oh relaxt! Ik hoop dat het bij mij ook snel gebeurt! Ik lust nu bijvoorbeeld geen brood en geen vlees.. Ik weet dat je smaak verandert, mijn moeder luste bijvoorbeeld geen tomatensoep meer toen ze zwanger was. Maar BROOD en VLEES! Kom op zeg! Wat moet ik dan eten? Oh ja en geen chocola. Dat is wel het laaaaatste wat ik had verwacht!