alweer snel zwanger worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ccwomen, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Ik ben 6 weken geleden bevallen van een hele mooie en gezonde zoon!
    En het is echt een super lieverd!!!!
    Het was een zware bevalling en ons ventje moest dan ook snel te wereld komen na 17 uur...., dus riep ook gelijk na de bevallin dit doe ik nooit meer, ik ben er niet voor gemaakt! haha
    Maar na een week of 2 zei ik al van nou ik heb het er wel weer voor over! hihi
    Om een lang verhaal kort te maken, soms kriebelt het echt alweer bij mij en zou ik er nog wel zo'n lief kleintje bij willen!
    Niet dat we ervoor gaan hoor want wil nog wel even genieten van ons mooie kereltje, dus over een jaartje willen we er wel weer over na gaan denken:) of we moeten er tegen die tijd anders over denken??!!
    Maar zijn er meer meidens die net bevallen zijn en het alweer kriebelt voor een 2e wondertje?
    Of is dit erg raar dat ik zo denk???:(

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Bij mij kriebelde het ook gelijk en ik ben verleden week bevallen van ons tweede wonder. Het valt mij tot nu toe heel erg mee, maar ik heb dan ook 2 probleemloze zwangerschappen gehad en in de laatste weken hebben ouders/schoonouders regelmatig op de oudste gepast.
    Veel mensen zullen zeggen dat het zwaar is/gaat worden. Ik denk dat elk leeftijdsverschil zwaar(der) is.
    van 13.00 tot 15.00 liggen we hier allemaal te slapen en daar knap je ook erg van op

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

bij mij kriebelde het een paar dagen na de bevalling al weer
    en dat terwijl ik direct na de bevalling zei DIT NOOIT WEER!
    maar inmiddels is mijn meisje 6 maanden oud.
    waarschijnlijk laat ik vanaf okt mijn prikpil weer staan.
    duurt toch even voordat het uit mijn lichaam is.
    en dan vanaf volgend jaar gaan we weer aan de klus :)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zei direct na de bevalling al dat ik een 2e wil :) ze waren net de reflexen van Ties aan het testen :D

ik vond de zwangerschap en bevalling geweldig, Ties is een heerlijk mannetje en ik vind het loodzwaar maar geniet toch met volle teugen!

dus je bent zeker niet de enige, in 2010 ben ik vast weer zwanger!:)

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    hihi leuk om te horen dat k niet de enige ben.... maarf ik wacht nog even en als ik niet meer kan wachten gaan we er gewoon voor hihi

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Mij mij kriebelde het ook meteen na de geboorte weer maar bij mijn man nog niet. Inmiddels hebben we 3 kindjes maar er zit 3 jaar tussen elk. Onze jongste is 9 maanden en ik ren me rot want ze kruipt overal naartoe. Ik heb buiten haar geen kinderen meer in d eluiers en dat is ook wel erg prettig. Achteraf gezien ben ik blij dat we er wat meer tijd tussen hebben zitten. Dit is voo riedereen natuurlijk anders maar ik ben super blij dta mijn man nog niet wilde hahah

7. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier zijn we alweer begonnen maar nog geen vruchtbare cyclus gehad.

8. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hier kriebelde het ook zo ongeveer gelijk;
    Ik heb al jaren iets met zwangerschappen en alles wat daarbij hoort. Ik vond het zwanger zijn dan ook geweldig inclusief bevalling. Ook ben ik gek op onze meid.
    Toen ze 4 maanden was hebben we besloten geen condooms meer te gebruiken en de natuur zijn gang te laten gaan...vorige week mijn 1e ongi gehad (geef nog bv) en nu gaan we er dus echt voor!

Persoonlijk vind ik 1 jaar verschil wel echt een minimum, heeft je lijf nog even de tijd te herstellen want anders is een 2e zwangerschap vaak toch wel zwaar.

Suc6 ermee! emmalotte

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Veel vrouwen roepen in de kraamtijd dat ze gelijk weer een kindje willen hebben, maar ik geloof gewoon dat dat komt omdat je helemaal blij bent met alles!!

Ik zelf riep het namelijk ook, maar nu kijk ik er anders tegen aan. Eerst deze kleine man maar even lekker laten groeien. Dat hij kan praten & lopen dan kijken we wel weer verder..
    Anders moet je er steeds 2 helpen en dat lijk me echt heel vermoeiend en zwaar..

Maar goed mijn moeder had er ook 2 in 1 jaar en het is wel te doen ;)

Klaat eerst mn lichaam maar is ontzwangeren van echt goed voor je lichaam is het geloof ik niet echt.

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

heel herkenbaar, ik ben 9 maanden geleden bevallen van me 3e kindje, maar het liefst mag er van mij nu nog wel een bij komen het kriebelt enorm. Ik wacht nog even tot me meisje 1 jaar is, want anders heb ik geen handjes meer vrij straks voor de kleine haha

Deel Deze Pagina