hahaha okee okee zal ik het zo zeggen: het licht aan het "type man" Maar hij komt juist uit een huishouden waar er dus helemaal niks gebeurde.. Hij liep altijd in natte spijkerbroeken omdat die nog 3 dagen na het wassen in de wasmachine zaten ed. En ook nooit gestimuleerd om zijn kamer op te ruimen ed. Heb de smerigste verhalen gehoord over bakjes met eten die zowat vanzelf de kamer uit liepen e.d Dus ik denk dat hij nu alle rotzooi frustratie op mij gooit omdat hij het zelf ook niet echt ziet?? Nou moet ik wel zeggen dat wij ook in een aparte situatie hebben geleefd.. we hebben bij zijn ouders ingewoond, en nog bij zijn opa en oma!!! en we hebben een tijd in ons huis gewoond terwijl het niet af was. Het dak zat er op en de ramen zaten er in maar dat was het ook wel.. Dus toen viel er ook weinig op te ruimen.. ik waste bij de buren de kleding, we waste ons zelf met een waterkoker en een teil. Gelukkig kon onze kleine meid gewoon in haar badje. Ik moest buiten water pakken in een paar kruiken. En warm werden we van een gaskacheltje. Geen tv, geen internet.. wat zeg ik.. geen stroom!!! was echt heel erg afzien.. maar gelukkig zijn we nu (bijna) een jaar verder en is mijn huis op wat verf en latjes, plintjes etc bijna klaar... Dus ik mag eigenlijk ook heel niet klagen dat manlief zo rommelig is, want hij heeft wel even een huis gebouwd voor ons