Whahahahaha serieus!! Terwijl ik dit lees zit ik aan de "NewYork Super Fudge Chunk" Maar die met koekjes deeg is MEGA lekker en nummer1
Ik ben ook fan van Cookie Dough, ik zou echt WOEDEND zijn als ik geen 1 stukje koek zou kunnen vinden, maar goed. Ben&Jerry zijn mannen heh, niet te vertrouwen...
Oh daar krijg je wel reactie op hoor. Heb ook wel eens iets gehad, met conimex (ook unilever) en toen kreeg ik een pakket met producten. Dus zal wel iets soortgelijks worden.
Mmm... Krijgt ze vast blikken met cookie-dough soep... Maar idd, ik heb ook weleens ergens een klacht over ingediend en kreeg dan keurig bericht, en een pakket met vervangende producten thuis...
kom maar op met die koekjesdeeg... ik heb paar weken terug voor het eerste eens mail gestuurt naar iets (vtech) over speelballen voor olifant die kwijt waren... netjes nieuwe opgestuurd gekregen... baal alleen nu want had ook een vis voor in bad batt waren leeg dus ik dacht hup nieuwe erin zijn batt helemaal lek doet hij het niet meer.. moet toch niet kunnen zou je denken maar durf niet te mailen straks sta ik bekent als zeikerd hahahaha
Kan jou het schelen? Je komt ze irl toch niet tegen, dan maar een zeikerd, kapot is kapot... En anders via mail / adres ouders oid als je het vervelend vindt...
zat ik al aan te denken idd.. om via ouders of vrienden te doen vind het zo zonde... hij was er dol op..
Misschien krijg je wel een homp koekjesdeeg Heb helemaal trek in Ben & Jerry's...vooral de Cherry García, maar die hebben ze bijna nergens