ik ben nog maar net zwanger van de 2e. bij de 1e was ik de eerste maanden moe, heel moe. nu ook weer, maar ook ben ik al een paar keer duizelig geweest. hoordt dat er bij? waar kan dat mee te maken hebben? waar kan het aan liggen dat ik zomaar ineens duizelig wordt? dat heb ik nl bij de 1e nooit gehad.
tja dat hoort er bij.. alleen niet te vaak! vaak is het je ijzer waarde geloof ik die te laag zou zijn
daar dacht ik ookal aan, maar dan had ik daar 2 weken geleden toch ook wel last van gehad? te lage bloeddruk? zou dat kunnen?
Ik had laatst op een site gelezen dat die duizeligheid komt doordat je baarmoeder en/of darmen aan het groei en verplaatsen zijn waardoor er een bloedvaatje bekneld kan raken in je benen en daardoor krijg je een lage bloeddruk en dat veroorzaakt die duizeligheid.
ik heb het ook heel vaak, soms zo erg dat ik even moet gaan zitten. mijn bloeddruk is te laag dus daar heeft het bij mij mee te maken. het kan ook zijn dat je ijzer te laag is. liefs doris
Ik heb ook nog steeds heel erg last van duizeligheid, laatst in de bus flauwgevallen!! En als ik boodschappen ga doen moet er geen lange rij staan want zodra ik ook maar even 3 minuten stil sta dan MOET ik gewoon even zitten.. Kan aan ijzer tekort liggen.. Maar bij mij was mijn ijzer goed en volgens de verloskundige adem je nu 40 % meer lucht in en je ademt niet alle stikstof meer uit en daar word je duizelig van, het is een lichte soort van hyperventileren wat je onbewust doet zei ze.. Ik moest als ik duizelig werd normaal inademen en heeel lang uitademen, niet dat het hielp bij mij maar misschien een tip haha! Success..
Bij mij is mijn bloeddruk ook steeds leeg gebleven, daar kan het inderdaad ook aan liggen. Mijn ijzer was aldoor goed. Is wel omlaag gegaan, maar nog steeds boven het gemiddelde.
Ja had ik ook. Erg moe ( nog steeds) en duizelig. Een paar keer flauwgevallen. Maar mijn bloeddruk was goed en ijzer ook. Duus het hoorde er gewoon bij.
Ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap en mijn ijzer was aan de lage kant. Een beetje te laag. Misschien je ijzergehalte en je bloeddruk laten controleren. Sterkte!!
heb de ha gebeld en die zei ook dat het erbij hoorde. als ik er last van blijf houden kan ik langskomen als ik dat wil. moet zeggen, ik ben vanacht niet meer ziek geweest en vandaag nog niet duizelig en ook niet zo moe als 2 dgn geleden. misschien was dit het wel, misschien wordt ik verder helemaal niet meer ziek hahahaha (hoop ik)