Zou dit de 4de miskraam worden?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sharky, Feb 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sharky

sharky Nieuw lid

Feb 22, 2007
    1
    0
    0
    Ik sta helemaal stijf van de spanning.. Ik heb een gezond kind. Ik had inmiddels 3 miskramen gehad na haar!
    Nu ben ik onverwacht en eigenlijk ongepland weer zwanger. Ik denk ongeveer 5-6 weken. Ik heb mijn eerste afspraak al gehad bij de gynacoloog. Maar ja er was nog niet veel te zien.. Afwachten maar weer. Maandag weer een echo en bloed pikken....
    Hcg hormoon was wel voldoende in mijn lichaam aanwezig, maar ja.. eerst zien dan geloven. Ik lees net allemaal verhalen over miskramen. Had van ochtend weer veel steken rechter achtein mijn onderrug.. Maar ik vloei nog niet. De misselijkheid is er nooit heel heftig geweest, maar ik had wel hele erge gevoelige borsten die nu ook voor een groot deel verdwenen zijn....

Overal zoek je goede verhalen met positieve afloop in de hoop dat het ook ''normale'' klachten kunnen zijn.....

Ik weet het allemaal niet meer. Ik ben echt de wanhoop nabij.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Sharky,

Helaas kan ik je nu niet geruststellen, het is echt even afwachten wat de echo laat zien maandag. Misschien ben je minder ver dan word gedacht.
    HOud moed en vertrouw in je lijf!

Je mag trouwens na twee miskramen een afspraak maken voor een onderzoek bij een gynaecoloog.

Heel veel sterkte!

Imke

Share This Page