hallo, ik heb sinds gisterochtend veel pijn in mijn bovenbuik rondom mijn maag, bijv als ik zit. ik heb ook sinds gistermorgen heel veel pijn aan mijn gehele rug eondom mijn wervels. het voelt aan alsof ik weeen heb over mijn hele rug. pijnlijk. ik kan ook niet op mijn rug liggen in bed want dat doet pijn en ok niet op mijn rechterzij. slaap nu links, maar kan me snachts niet meer omgedraaid krijgen. want dan moet ik via mijn rug en dan gil ik het uit van de pijn. ik kan ook niet met mijn rug tegen een leuning aanzitten. ik heb ook een drukkend gevoel op mijn blaas en steken rondom mijn schaambeen, kan dit van de bekkeninstabiliteit zijn of is er meer aan de hand. nu hoorde ik dat deze klachten lijken op ontsluitingsween. kan dit. alvast bedankt voor uw antwoord m.v.g bianca
Hallo, Heo gaat het nu met je? Voor je rugklachten wil ik je adviseren contact op te nemen met een fysiotherapeut en voor de onderbuik klachten is het verstandig je urine eens na te laten kijken of je geen blaasontsteking hebt. Neem voldoende rus. Maar als de pijn zo erg is is het beter je verloskundige te bellen en niet te wachten op een antwoord van ons dat nu 2 dagen later komt. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, Imke