Hoi meiden, Vandaag ben ik 5 weken en 5 dagen zwanger. Afgelopen donderdag was ik 4+6, cb gaf netjes 2-3 weken aan. Nu vandaag met 5+5 dacht ik ik ga de laatste cb ertegenaan gooien, die moet onderhand wel 3+ aangeven. Weet namelijk dat dat niet precies met 5 weken hoeft te zijn. Maar hij geeft dus 2-3 aan en daar maak ik me zorgen over. Iemand hetzelfde meegemaakt waarbij alles gewoon goed was?? Heb nog een action testje gedaan om te kijken of het streepje noet is teruggelopen, maar die is net zo donker. Wat een ellende dit zeg.. Hoop dat iemand me gerust kan stellen.
Ik heb meer gelezen over de CB test dat hij soms helemaal geen 3+ aangeeft, maar dat de zwangerschap gewoon prima is. Dus probeer het los te laten, en niet meer testen is mijn advies. Want hoe verder je komt, hoe groter de kans dat ook streepjes lichter worden omdat er meer HCG in je urine zit dan de test aankan.
Helemaal mee eens. Niet meer testen. Waarom jezelf zo onzeker of druk maken om n uitkomst van n cb test? Ik snap t wel dat je nog n x test maar deze uitslag betekent niet dat er meteen iets mis is of gaat. Ik heb deze zwangerschap niet eens getest met cb. Ik had n streep op n kruidvat en op zwanger en kids dus was voor mij genoeg bewijs dat ik zwanger was.
Laat het los, niet meer gaan testen. Je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is. Ik heb in een reekst KV-testjes ook eens een veel lichtere gehad. Totale stress en paniek. Bloedtest gehad in het ziekenhuis: mooi HCG, niks aan de hand. Gezonde dochter ligt nu in haar wiegje te slapen. Sterkte, want ik weet hoe stressvol dit kan zijn.
Dankjullie wel, ik had hem nog in huis dus niet speciaal gekocht. Weet wel dat het een indicatie is en er meerdere vrouwen bij 6 weken ook geen 3+ aangeven, maar toch is dit niet fijn. Gelukkig is de streepjestest enorm donker, dus daar hou ik me maar aan vast.
Ik had PRECIES hetzelfde! Ik had 6 dagen na de 2-3 weer en test gedaan, en helaas, nog steeds 2-3. Ik gelijk in de stress! En toen dacht ik; nee je gaat je niet gek maken, je wacht 3 dagen en doet het dan gewoon nog een keer. En ja hoor, 3 dagen later alsnog m'n 3+. Als je graag voor de foto's een 3+ wil, wacht dan een paar dagen, desnoods 4 of 5 en doe hem dan nog een keer 😉 Ik moest namelijk alle 3 een keer op de foto hebben gehad 😏😏😁
Ik had op mijn datum van de bloedtest al 2-3 en een hcg van 242. 3+ krijg je als je hcg >2000 is. Heb je net 1950 slaat het nog 2-3 aan. Bij de een maakt het lijf sneller hcg aan dan bij de ander, heb gelezen dat dames bij de bijna 5 weken 3+ hadden en dames pas bij 6,5 week. Probeer je dus niet gek te maken😉
Ik had met 6+2 m'n eerste echo. Dag ervoor (weer) een cb gedaan, die gaf 2-3 wk aan. Ik had al 3 miskramen achter de rug, dus ik was er van overtuigd dat het op de echo mis zou zijn.. De volgende dag een echo met een mooi kloppend hartje Ik zou nu ook nooit meer een cd test doen..
Nou meiden zo te lezen ben ik niet de enige en is de cb test niet een hele fijne test voor vele onder ons. Denk als ik het zo allemaal eens lees het 50/50 is, bij de een werkt t wel en de ander niet. Maakt je gewoon onzeker en dan duurd de eerste echo ineens nog er lang. In ieder geval wel fijn om te lezen dat het hartje echt klopte, ik moet ook niet zo stressen. Ga mijn best doen maar begint langzaam te komen nu ik jullie verhalen gelezen heb. Liefs