pfff....onzeker over toekomst.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door kellie, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellie

kellie Lid

12 sep 2008
    90
    0
    0
    hallo mede lezers;)

ik heb voor mijn gevoel een heel groot probleem.
    als volgt:
    ik werk 38 uur als filiaal leidster in een kledingzaak met een vast contract,ik werk er al 10 jaar.
    nu ben ik 26 weken zwanger en heb aangegeven minder te willen werken.
    ik heb mijn wens doorgegeven:31 uur werken als filiaal leidster.
    filiaal leidster kan ik niet zijn voor die uren kreeg ik toen te horen,wat ik wel begrijpelijk vond en ook niet zo erg.
    ik heb een paar weken gewacht op hun antwoord welke uren ik mocht komen werken,nu kreeg ik vd week te horen dat ik maar voor 16 uur terug kan komen.
    ik schrok me echt rot!
    van 16 uur kan ik echt niet rondkomen.
    het had met de kreditcrisis te maken zeiden ze.
    nu hebben ze een paar weken geleden een nieuwe filiaal leidster aangenomen die ze op aan het leiden zijn in een andere vestiging van ons bedrijf,ik wil helemaal geen 16 uur werken.minimaal 24 zou oke ziijn.
    maar dit was niet bespreekbaar,meer uren had hij niet voor me iig.
    ik vraag me af of dit wel mag wat ze doen.
    ik zou kunnen zeggen,oke dan blijf ik lekker 38 uur werken(en zoek ik daarna wel een andere baan zonder dat ze het weten want niemand neemt me met mn buik nu aan)
    en ik wil nergens voor tekenen. maar ja mijn plek is al voorzien zeg maar.
    in mn omgeving zeggen ze maak je niet druk joh,je staat in je recht,maar ben zo onzeker nu.
    weten jullie hier meer van?

ik hoop dat het een beetje te volgen is mijn verhaal:p
    en iig bedankt voor het lezen

groetjes...

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hai kellie,

ik heb je verhaal gelezen, helaas kan ik je er niet bij helpen. Ik vind het wel een hele intresante vraag of ze dat mogen doen dus ik lees ff met je mee.

3. kellie

kellie Lid

12 sep 2008
    90