Hallo, Weer even een vraagje van mij. Afgelopen woensdag was mijn Nod. Normaal heb ik ruim drie dagen van te voren al bruinige afscheiding, nu helemaal niets. Woensdag avond (28e dag) had ik een klein sliertje slijm met iets roze aan mijn tampon. Daarna niets meer. Donderdag avond idem. Vandaag heb ik ook iets roze afscheiding. Eerst woensdag met een kruidvattest een test gedaan. Hier kwam een streepje te staan, wel heel licht en deze verdween naar ongeveer drie/vier minuten. Vanmorgen een test gedaan met Matcare en deze gaf een heel licht roze streepje en is wel blijven staan. Degene die ook wel eens met de matcare hebben getest hebben die ook wel eens een klein roze streepje ontdekt terwijl je niet zwanger was? Ik twijfel nu weer of het niet zo'n doordruk streepje is. En waar kan het bloed verlies vandaan komen? Het is overigens niet echt bloedverlies en het lijkt al helemaal niet op een menstruatie, maar het is meer roze maar wel al een paar dagen ongeveer 1x per dag dat ik het zie, met name in de avond. Overigens heb ik volgens mij laat mij ei gehad. Zo rond de 16e a 18e dag. Verder heb ik wel dingetjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden maar ik word zo onzeker en verdrietig van deze onzekerheid. Ik snap gewoon niets meer van mijn lichaam.
zou over een paar dagen nog eens testen en kijken of het streepje duidelijker is....maar een streep hoe onduidelijk ook is een streep dus dat is veel belovend ben benieuwd...spannend hoor
En het zou niet kunnen dat er een roze streepje wat doorschijnend is in de test van matcare? En wat zou het kunnen betekenen dat ik roze afscheiding heb.
Nou vandaag heb ik weer getest. Dit maal met een kruidvattest en een matcare en beiden geven een vaag dun streepje. Ik ben nog erg onzeker maar stiekem denk ik.....HET IS RAAK.
Hmm het lukt me helaas niet om er een redelijke foto van te maken. Op de een of andere manier is de teststreep niet te zien op de foto.
jammer was wel benieuwd. je moet hem er niet te dicht fotograveren hoor dat had ik ook gedaan maar toen zag je ook niks, ik hoop dat het nog lukt en dat je van de week nog een duidelijkere test in handen krijgt. liefs esther.
als ik het zo lees, dan denk ik wel dat je zwanger bent. Ik heb namelijk vorige maand met een matcare test getest en er was echt geen enkel streepje.. Dus ikzeg al heel voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt voor je antwoord. Ik heb ook wel eens vaker met matcare getest en voorheen nog nooit een streepje gezien. Afgelopen dinsdag bleef hij ook gewoon wit, dat was een dag voor mijn nod. Ik heb ook stiekem wel een beetje hoop maar aan de andere kant erg voorzichtig en onzeker. Eigenlijk maakt het me een beetje gek. Wachten duurt zo lang. Eigenlijk wil ik gewoon wachten totdat ik een dikke vette streep heb om het dan van de daken te schreeuwen bij wijzen van.