nog steeds niet ingedaald..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chanoetje22, Dec 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ik kom net van de verloskundige maar mijn kleintje is nog niet ingedaald, terwijl ik wel dat gevoel had omdat ik zo een druk en pijn heb op de onderkant, maar bij wie van de mama's is de kleine ook pas op het laatse moment ingedaald en zal er een verschil zijn bij de bevalling? bijvoorbeeld dat het dan wat langer zal duren omdat ze nog niet is ingedaald? ben echt benieuwd naar jullie ervaringen

2. joyce

joyce Bekend lid

bij mij daalde ie ook pas in aan het einde van de 39ste week.

3. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Mijn meisje zat al vanaf de 35e week volledig ingedaald.
    Met 37 weken en 5 dagen had ik weer controle en toen was het hoofdje losgeschoten en was ze nog maar half ingedaald.
    Vorige week dinsdag met 38 weken en 6 dagen lag ze weer vast.
    We hebben een eigenwijsje dus.... :)

Volgens de vk gebeurd het heel vaak dat de beebs nog niet ingedaald zijn.
    Het kan ook geen kwaad, want de meeste beebs dalen nog volledig in bij weeen. De meeste bevallingen beginnen met weeen.
    Als je bij de 10% hoort waarbij de bevalling begint met gebroken vliezen is het wel handig om te weten of je beeb is ingedaald.
    Als dat namelijk nog niet helemaal is, moet je gaan liggen en de vk bellen

Maak je maar geen zorgen meid, komt helemaal goed hoor!

Liefs Elly.

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi, ben met 41 wk bevallen en was 4 dagen voor de bevalling nog steeds niet ingedaald... Gyn in de stress, vk in de stress, begonnen allemaal over inleiden, ruggeprik, lange zware bevalling etc, iets wat ik dus écht niet wilde hè...

4 dagen later lag ik om 1.00 in het zh met 4 cm, 4.09 was ze er na vier keer persen...

Maak je dus niet ongerust meid!

5. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    oke dus het maakt niet zoveel uit of ze wel of niet is ingedaald het kan allemaal heel erg verschillen per persoon.. oke bedankt voor de antwoorden ik merk het allemaal wel.

Share This Page