mag ik ook eff ik ben het ook goed zat , ik werk niet dus verloof heeft hier weinig mee te maken maar oee man wat gaat het laatste weken langzaam vooral met al de pijntjes zeg , kan huilen van rib pijn , ook nog rug en schaanbeen pijn , zoooo moeee , maar wil nog van alles doen ,wil zo graag alles glimmend hebben maar dat kan ik weer niet ,slecht slapen , ,raar lopen noem maar op :x van mij mag hij al eind volgende week komen hoor ben klaar mee ,maar ja natuurlijk doet wat hij moet doen dus einge geduld ben zoo bang he dat hij nog latertje word dan moet ik nog langer \ succec en sterkte allemaallll
Oo ik kan me in jullie allemaal inleven ... Succes allemaal, gaan we lekker allemaal nog even klagen en dan straks onze wondertjes ontvangen... weg met de rust.. hihi
Ohhh ik ben ook aan het aftellen. 10 januari is mijn laatste werkdag. En dinsdags ben ik vrij en natuurlijk met de feestdagen. Na vandaag hoef ik nog maar 13 dagen te werken. En dan .... kan ik de eerste week eerst relaxen. Ik heb het helemaal gehad met werken. Pffff
Heerlijk meiden, neem die rust hoor! Probeer ik ook te doen.. Het liefst ben ik heel de dag bezig, maar zo werkt het gewoon niet, daar ben je dan veel te moe voor! Dus echt lekker genieten.. Voor je het weet....................................... SLAPELOZE NACHTEN! hahaha -xxx-