Zwanger en de buikgriep

Discussion in 'Zwangerschap' started by Juudje27, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Ik werk in een verzorgingshuis en 1/3 van onze bewoners heeft de buikgriep. Dikke kans dus dat ik het zou krijgen... Nou Gister heb ik het ondervonden...
    Diaree en overgeven... Ik heb de VK gebeld maar het kon voor de kleine geen kwaad. Veel blijven drinken en licht voedsel...
    Na een nachtje goed slapen gaat het vandaag al een stuk beter. Morgen moet het weer over zijn...
    Denk zet het hier ook maar even neer want het heerst enorm! Dus dan weten jullie dat het voor de kleine geen kwaad kan. Al is het echt geen pretje!

2. luuus

luuus Niet meer actief

wat fijn dat te lezen ik heb vanaf gister dat ik aan het overgeven ben en aan de diaree zit ik voor me kleine nog wel schoppen, mar zat toch te twijfelen om nog ff naar de huisarts te gaan vanmiddag omdat ik me zorge maakte of het kwaad kon... maar het is zeker geen pretje nee beterschap!

3. Ylana

Ylana Actief lid

Jun 6, 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Gelukkig kan het geen kwaad!
    Mijn dochtertje begon donderdag nacht mmet spugen en diaree. Mijn man vanochtend.
    Laten we hopen dat ik overgeslagen word... [-o<

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Goh het heerst echt enorm he? Ik heb vannacht ook de halve nacht op het toilet doorgebracht met diarree... Ben nog erg slapjes en misselijk en was al bezorgd om ons ukje. Maar ik ben dus duidelijk niet de enige! Beterschap allemaal!

5. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Nee we zijn niet de enige ;)
    Het heerst echt heel erg.
    Gelukkig kan het niet kwaad voor de baby en is het na zeker 2 dagen weer helemaal over. Ik vole me nu alweer een stuk beter!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    "goed"om te lezen....hier is het vannacht in volle hevigheid losgebarsten....maar fijn om te lezen dat het geen kwaad kan voor de ukk.

Iedereen beterschap!

7. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    ook hier was ik wat onzeker,er blijft weinig binnen... en dan ben je toch bang dat de buikbewoner wat te kort komt he...

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nou afgelopen zondag ben ik toch naar de zoveelste K*ts beurt naar de gynacoloog geweest..en het bleek dat ik uitgedroogd was. Beeb deed het overigens prima...die had al het vocht wat ik had tot zich genomen en ik lag dus een dag aan het infuus....dus wel in de gaten houden..

Share This Page