Zwaarder als je net zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss Daantje, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Vraagje: ik ben nog een paar daagjes weg van het kunnen testen of van het krijgen van mijn menstruatie...
    Nu heb ik al een paar dagen pijnlijke borsten, ze zijn iets groter, pijn in mijn rug, ben extra vermoeid en nu komt het: ik ben met een slank postuur, ik weeg al jaren ongeveer hetzelfde, opeens ruim 2 kilo aangekomen... :-k
    Zou ik zwanger kunnen zijn en herkennen jullie dit?

Groetjes, Daantje

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik weet niet of jij je normaal ook altijd woog vlak voor je ongi? de meeste meiden houden een hoop vocht vast voordat ze ongi moeten worden, en zeker met dit warme weer. ik was altijd 1 a 1,5 kilo zwaarder als normaal vlak voor ik ongi werd.

ik was met 16 weken 2,5 kilo aangekomen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik woog altijd 2 kilo zwaarder als ik ongestelt moest worden. toen ik in me laaste cycles niet aankwam maar juist 1 kilo lichter was wist ik dat ik wel is zwanger kon zijn.

4. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik weeg mezelf uberhaupt niet zoveel dus vandaar dat ik schrok...
    Ik weet idd wel dat je vocht vasthoudt als je ongesteld gaat worden maar ik wist niet dat het zóveel kon schelen in gewicht... :oops:

Nou ja, ik heb nog een paar daagjes om te hopen en om te zien of de kenmerken waar ik nu last van heb met zwangerschap te maken hebben... [-o< :D

5. Niet meer actief

ik woog ook altijd meer als ik ongi werd

meid ik hoop voor je dat het wel raak is
    maar helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden
    succes ;)

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hoi miss daantje ik was ook overtijd en de laatste twee dagen voordat ik menstueerde of ik weet eigenlijk niet eens of ik dit wel echt menstuatie moet gaan noemen zo weinig maar ja 2 dagen daarvoor merkte ik echt dat ik de onderste 2 knopen van mijn jas echt moeilijk dicht kreeg ik ben ook misselijk en duizelig getest maar negatief en nu heb ik bloedverlies hoewel het wel erg weinig is maar toch weet ik nu dus dat ik helaas niet zwanger ben ik hoop dat jij wel zal krijgen watje wenst

7. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben ook slank (1.61m en 44 kg) en vanaf 2 weken voor NOD was ik ook erg moe, pijnlijke borsten, lage rugpijn en ongikrampen. Ik heb 3 dagen na NOD getest en kijk mn banner :D Op de testdag heb ik me gewogen en toen woog ik al 1,5 kg zwaarder! Mn buik is ook al erg opgezwollen. Ik denk dat als je mager bent je het heel snel ziet.
    Ik weeg trouwens als sinds mn 15e zo ongeveer 45kg, behalve tijdens mn zwangerschappen ;)
    Voor mn menstruatie ws ik nooit veel zwaarder. Dus wie weet meid, spannend!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoor vaak dat vrouwen afvallen als ze net zwanger zijn.
    Dit is in ieder geval de eerste keer dat ik juist 1,5 kg lichter ben, en de duivels zijn in aantocht :D.

Deel Deze Pagina