Tarwekiemolie ook goed voor man ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimih, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Hallo., ik lees veel positieve zaken van tarewekiemolie en van plan het eens te proberen . Mijn vraag is is dit ook goed voor de vruchtbaarheid van de man en mag die evenveel nemen als ik ?

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben er sinds deze cyclus ook mee begonnen. Ik heb die van A. Vogel. Daar moet je 2 per dag van slikken. Dat doe ik dan ook braaf. Ik heb ergens gelezen dat tarwekiem olie ervoor zorgt dat je baarmoederslijm wat dikker wordt zodat het beter kan innestelen. Of het voor de man dan ook werkt zo zonder baarmoeder en baarmoederslijm? Ik heb geen idee..... Hihi.... Ik geef de mijne wel elke dag 1 iig. Het kan sowieso geen kwaad voor 'm...... En wie weet levert het wat op!

3. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Die slik ik na mijn ei .
    Tot mijn ei slik ik teunisbloemolie
    Voor mijn man geen idee

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Tarwekiemolie kan in principe geen kwaad voor mannen, maar is volgens mij niet zo bevorderlijk voor de mannelijke vruchtbaarheid. In tarwekiemolie zit een stofje wat op een vrouwelijk hormoon lijkt, niet voor mannen dus! Ik heb ooit via google een tekst daarover zitten lezen dat mannen het beter niet kunnen slikken ivm vruchtbaarheid, dus dat zou je zelf even moeten zoeken online.
    Ik zou eerder vitamine preparaten speciaal voor mannen aan hem geven, je hebt ook preparaten die zich richten op de vruchtbaarheid van de man, gewoon even zoeken in het schap van de drogist. Lijkt me veel beter voor hem :)

Deel Deze Pagina