Hoi meiden. Ik las net op internet dat veel vrouwen met overgewicht langer zwanger zijn dan vrouwen met een normale BMI/gewicht. Hoe is dit bij de dames met overgewicht gegaan? Hebben jullie langer gelopen of niet? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Dat heb ik nog nooit gehoord.. Hoorde vanmorgen wel op het nieuws dat een overgewicht een grote rol speelt bij een vroeggeboorte.
nooit gehoord, ik had bij de eerste 2 overgewicht vd ene op 40 weken bevallen vd andere op 39 weken nu ist nog afwachten
Ik was (met 110 kilo) van mijn eerste met 38 weken bevallen. Hoop het met de 2e ook zo te hebben haha.
Bij mijn eerste had ik een bmi van 35 en bevallen met 36w4d. Nu is bmi rond hetzelfde en 37 weken zwanger en nog lang geen tekenen van een bevalling..Naar mijn idee klopt dat bericht niet..
Hier wel hahaha bmi van 41 en bevallen door inleiding met 42.2 weken. En ik zat nog potdicht dus had gerust door kunnen lopen.
misschien heb je hier wat aan: Overgewicht grote rol in vroeggeboorte | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl dit spreekt jouw theorie totaal tegen.
Wat ze al niet onderzoeken....misschien moeten ze eens nuttiger dingen onderzoeken..... Ik met flink overgewicht eerst met 36,5 weken en de tweede met 41,6 ingeleid...
Nou mag ik hopen van niet haha! Ik heb volgens alle papiertjes ook overgewicht, maar hoop niet dat ik langer doorloop dan de 40 weken Vind het nou al mooi geweest Alleen lees ik wel vaak het omgekeerde: Door overgewicht juist eerder bevallen.... bijzonder dus
hier ook overgewicht... met de eerste bevallen met 40+5 Hoop nu iets eerder, al ben ik er bang voor s6 met de laatste loodjes meid, hopelijk beval je snel!