ik ben zelf nog nooit zwanger geweest maar in mijn omgeving heb ik al vele zwangerschappen mee gemaakt en dat gaat per persoon anders. Bij de een komt er nog geen grammetje aan en bij de ander is het echt een groot probleem. Wat wel kan is dat je wel iets vocht kan gaan vasthouden. Als dat zo is moet je oppassen met zout en drop enzo. Anders krijg je het er nooit meer af! Misschien kun je deze vraag beter op de forum van 1ste symptomen neerzetten...! Heb je nog andere symptomen dan? SUCCES! Kus Swiggy
Ja, heb wat tegenstrijdige symptomen, hoewel die wel minder worden nu. Was nl bang voor een infectie omdat ik heel erg jeuk had van onderen (lekker smakelijk he zo op de vroege ochtend), maar de jeuk wordt steeds minder en ook de bruine kleur in mijn onderbroer wordt steeds minder. Wordt nu wat gelig nl. Andere symp. zijn: geen zin in eten hebben, snel vol zitten, moe, buik- en rugpijn. Dus ik wacht maar af. Ik zal de jeuk in de gaten houden en als het niet weer minder is geworden na het weekend dan ga ik denk ik naar de dokter. Maar het verbeterd nog met de dag gelukkig. Ben nu wel ineens 2 kilo aangekomen. Dat terwijl ik sinds 2 dagen op mijn lijn let en echt niets binnen heb gekregen waar ik van zou kunnen groeien, te veel vocht kan het ook niet zijn. Ik ben dus erg benieuwd over 6 dagen, dan kan ik eindelijk testen!
je ik weet het ook niet ik zou idd naar de dokter heen gaan als je het niet vertrouwd. ben je al lang bezig dan voor een kindje? kus Swiggy
Nou, het gevoel dat ik het "niet vertrouw" is vandaag ook weer minder geworden omdat de jeuk meer weg dan aanwezig is. Dus ik wacht a.s. woensdag even af. Kijken hoe het er dan voorstaat. Wij zijn als sinds april 2005 bezig.
ey ey ik heb deze syptomen ook. verlies veel vocht van onder en me schaamlippen jeuken ook misselijk ene keer veel zin in eten en als ik dan 1 hap neem zit ik vaak vol:S gister trekkend gevoel ik me buik, was net of me buik helemaal strak was. (terwijl ik best wat gezet bent) snel moe. ook buik en rugpijn zou het een zwangerschap kunnen zijn : groetjes
Hey Mammie17, we hebben idd dezelfde symptomen. Ik ben ook aardig gezet en ook mijn buik voelt al zeker een week strak aan. Ik wacht in spanning jouw uitslag uit over 3 dagen!